המחבל עלאן: "אם ישראל תעצור אותי – אשוב לשבות רעב"

    דוד לזר 4 Comment on המחבל עלאן: "אם ישראל תעצור אותי – אשוב לשבות רעב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בריאיון לביטאון חמאס 'א-ריסאלה' אמר היום (שבת) המחבל הפלסטיני מוחמד עלאן ששבת רעב במשך כחודשים כי במידה וישראל תשוב ותעצור אותו – הרי שהוא ישוב לשבות רעב.

    כזכור, בעקבות פסיקת בג"ץ בשבוע שעבר, הוקפא צו המעצר המנהלי שהוצא נגד עלאן, בעקבות כך כאמור הוא חדל משביתת הרעב ובני משפחתו הורשו לפגשו בבית החולים ברזילי שם הוא שוהה כעת.

    בריאיון היום הוא אמר כי "כעת אני מוגדר כמשוחרר. אם הכיבוש הישראלי יעצור אותי מחדש אשוב לשבות רעב עד אשר ישימו סוף לאסון שאני עובר וכמוני מאות אסירים מנהליים היושבים בבתי הכלא שלהם".

    לדבריו של המחבל עלאן, "המעצר המנהלי נוטל את את חייהם של מאות אסירים וגורם להם לשלם מחיר כבד, ללא כל אשמה או אישום המופנים נגדם. צריך להפסיק מיד את המדיניות הזאת".

    כמו"כ, הוא מתח ביקורת על ישראל שמונעת מאסירים מנהליים את כל זכויותיהם ובהן פגישה עם משפחותיהם ועם עורך דין בטענה כי הפרטים המופיעים בתיק המשפטי הם סודיים.

    בהחלטת בג"ץ שניתנה ביום רביעי האחרון נקבע כי "בשל מצבו הרפואי הנוכחי עלאן אינו מהווה סיכון לעת הזאת".

    בהחלטתם הדגישו שופטי בג"ץ כי בהתאם לעמדת המדינה, אם יתברר כי הפגיעה המוחית של עלאן אינה הפיכה, הצו יבוטל מיד, לדברי השופטים: "ייתכן שיידרשו שבועות ואף חודשים כדי לברר אם מצבו הפיך במלואו או בחלקו אם לאו".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      למה אתם שמים פרצוף של רשע בכל כך גדול?????????????

    2. 3

      אינשאלללללה שימות עם השביתת רעב שלו!!!!!-
      תראו מזה- מצליח להפחיד את המדינה…..

    3. 2

      גם על אחמד יאסין שר"י אמרו שמצבו לא מהווה סיכון, ולבסוף חיסלו אותו…

    4. 1

      שימות, ימח שמו וזכרו