- רדיו קול חי - -

דמעות בשידור חי: "התעודות שלי טובות, למה לא מקבלים אותי?" • האזינו

רדיו 'קול חי' ממשיך להוביל את צעקתן של הבנות שטרם התקבלו לסמינרים. הצהרים (שני) בתוכנית 'הפוך על הפוך' בהגשתו של הרב משה בן לולו, עלתה לשידור נערה מהעיר בית שמש שסיפרה כי למרות כל המאמצים היא טרם קיבלה תשובה חיובית מהסמינר אליו הגיעה להבחן כבר בחודש שבט.

היא סיפרה כי היא כי כבר בחודש שבט היא נרשמה לסמינר יחד עם שאר בנות כיתתה ובשונה מחברותיה –  היא טרם קיבלה תשובה, "לא נתנו לי תשובה שלילית או חיובית, גם כשהייתי בכיתה ג' ורציתי להתקבל לבית הספר גם אז עשו לנו בעיות בעניין הזה רק בגלל שאנחנו ספרדים".

"כל התעודות שלי טובות, אני לא מבינה למה לא מקבלים אותנו, רציתי להתקבל לסמינר 'כה תאמר' ברמת בית שמש והם פשוט לא מוכנים לתת לי תשובה".

לדברי הבחורה, "פנינו לעירייה ושום דבר לא עוזר, אפילו פנינו למנהל המחוז", אמרה. "מה תעשי?" נשאלה הבחורה שענתה בדמעות: "הם עושים צער מאוד גדול לבנות. אני אומרת תהילים כל יום ולומדת הלכות לשון הרע ושום דבר לא עוזר, ועוד שבועיים הלימודים מתחילים".

במהלך השיחה הצטרף עורך התוכנית אשר גרייבר שתוך כדי יצר קשר עם ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שבאופן מידי נכנס לעובי הקורה וביקש להעביר לנערה שתיצור עימו קשר בטלפון האישי והוא יטפל במקרה.

גרייבר שחש תחושת סיפוק עילאית, כתב לאחר מכן ברשת החברתית, "הנה דוגמה לראש עיר מודל לחיקוי: עולה עכשיו מאזינה מבית שמש לרדיו ובוכה שלא מקבלים אותה לסמינר.. אני מיד מרים טלפון לר"ע משה אבוטבול והתשובה שלו "תן לה את הנייד האישי שלי, שתתקשר אליי ואסדר אותה", כתב גרייבר.

האזינו לשיחה:

/wp-content/uploads/2015/08/ראיון-בחורה-בלי-סמינר-17.08.15.mp3 [1]