חייל בן 18 מעפולה נפטר בירושלים כתוצאה ממכת חום

    שלמה בן יוסף No Comments on חייל בן 18 מעפולה נפטר בירושלים כתוצאה ממכת חום
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צעיר כבן 18 התמוטט היו בצהריים כתוצאה ממכת חום במהלך סיור בעיר העתיקה בירושלים. הוא פונה לאחר פעולות החייאה לביה״ח שערי צדק כמצבו אנוש.

    למרבה הצער בבית החולים שערי צדק נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

    הפאראמדיקים של מד"א רפאל הרבסט וחגי ונגוש סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו על המדרכה צעיר כבן 18 מחוסר הכרה, חובשת שהייתה במקום ניסתה לסייע לו, מייד התחלנו בטיפול, הוא היה עם סימנים של מכת חום, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול לקירור חום הגוף, נוזלים וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים, כשמצבו הוגדר קשה מאוד ולא יציב".

    דובר צה"ל מוסר כי "היום בשעות הצהריים, נקבע מותו של חייל צה"ל, טוראי דן סלע, בן 18 מעפולה. טוראי דן סלע פונה מוקדם יותר היום לבית חולים לאחר שהתמוטט במהלך סיור צבאי בירושלים. מבדיקה ראשונית עולה כי החייל התמוטט כתוצאה ממכת חום. הודעה נמסרה למשפחתו.

    מפקד זרוע היבשה, אלוף גיא צור, מינה צוות חקירה בראשות קצין בדרגת אלוף-משנה על מנת לתחקר באופן מעמיק את נסיבות האירוע. כמו כן, הנחה ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, את כלל המפקדים בצה"ל לשוב ולחדד את הנהלים בנוגע לפעילות בעומס חום. צה"ל משתתף בצער המשפחה וילווה אותה בכל שיידרש".



    0 תגובות