סוף לצינתוקים? תוך שבועיים ייסגרו כל קווי התוכן

    ארי וידר 8 Comment on סוף לצינתוקים? תוך שבועיים ייסגרו כל קווי התוכן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גזר דין מוות פיננסי למפעילי קווי התוכן והנייעס החרדים. נשיאת בית המשפט העליון השופטת מרים נאור המליצה למפעילי קווי התוכן למשוך את עתירתם וקבעה כי קווי התוכן יוכלו לפעול במתכונתם הנוכחית רק עד ה-18 לחודש, היינו בעוד כשבועיים.

    לאחר מכן ייאלצו בעלי הקווים להפעילם באמצעות קווים נייחים – ללא שירוויחו תמורה או שיוכלו להפעילם באמצעות מספרי פרימיום שעליהם ישלם הצרכן כחצי שקל לדקת שיחה.

    המשמעות של ההחלטה היא שינוי המפה כפי שהייתה בשנים האחרונות כאשר אלפי קווי תוכן ומידע פעלו וגרפו כסף רב לכיסם.

    הנפגעים הישירים יהיו עשרות קווי הנייעס שמרביתם לבטח לא ישרדו.

    יוסף לנצנר מחברת ימות המשיח אשר מעניקה שירות לאלפי לקוחות ממגוון קהילות ומוסדות מבטיח כי כל לקוחותיו יקבלו פתרון. "עד ה17 לחודש הכל יפעל כרגיל ולאחר מכן נעניק פתרון לכל אחד מבעלי הקווים. מבחינתנו הקווים ממשיכים לפעול" הוא אומר לאתר קול חי.

    עתירתם של בעלי הקווים באה לאחר החלטת משרד התקשורת להפסיק את הפעלת הקווים במתכונתם הנוכחית, וזאת לאור תלונות חברות התקשורת על הפסדים רבים כתוצאה ממיליוני דקות השיחה וחלוקת הרווחים עם מפעילי הקווים.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      זה לא יתכן?????אלפי קווי שיעורי תורה יפסקו ככה,ומה עם הקו של קול חי אני מאזין לו קבוע ולעוד קווי שיעורי תורה זה לא יתכן!!!!!!!חייב להגיש ערעור..
      לא ייתכן שבגלל שהציבור החרדי לא מחזיק אינטרנט והקווים הם החיים שלנו זה הם יפסיקו…
      מה אתם אומרים?

    2. 5

      מגיע להם רק בגלל הצינתוקים

    3. 4

      כמו בכל דבר, גם בקווים אלו, מצד אחד יש תועלת מסוימת בהפצת מידע חיוני פחות או יותר, ומצד שני יש בו הרבה הטרדה והפצת לשון הרע ורכילות, וגם נזק כספי לא מבוטל למתמכרים לקווי הנייעס. אני אישית חושב שהקווים האלו הגזימו בהטרדות והשניאו את עצמם על רוב הציבור. כיוצא מן הכלל, בעניין הזה בג"ץ היה עם הציבור. אם מפעילי הקוים חושבים להמשיך בהפעלה, בדרך כשירה ע"פ הבג"ץ, (אם כי בוודאי לא כשירה על פי הרבנים), עליהם להיות ערים וקשובים לרוח הציבור, לא לאפשר רכילויות זולות, לא לצנתק למספר כל שהוא יותר מפעם ביומיים-שלושה, לדווח יותר על בעיות אמיתיות הקיימות כמו עינייני צרכנות וכו'.

    4. 3

      רגע , הרי הקווי שיעורי תורה גם נסגרים וזה לא פיר,אני גם מנהל קו שיעורי תורה וגם מאזין לקווי שיעורי תורה ולמה שלא ישימו מגבלה בקווים עד 300 דקות ואז לא יהיה אפשרי לעשות יותר מידי לבזבז ללא הגבלה, ולמה לא מגישים ערעור בבית המשפט, אולי זה יעזור??????

    5. 2

      זה אותם קווים שמתקשרים כל הזמן לטלפון,מנתקים ואז כשמתקשרים הם מתחילים לספר מידע לא רלוונטי כגון כל מיני חדשות או סגולות וכו'?
      אם כן,ברוך שפטרנו.

    6. 1

      רשעים מרושעים קו הנייס החרדי
      אי אפשר להתפטר מהם
      כמה שאני לא לוחץ על המקשים להסרה והם מודיעים שההסרה בוצעה, הם בכ"ז ממשיכים ומטרידים בלי סוף
      זה סיוט – רשעים מרושעים ופושעים
      הלוואי שלא רק יסגרו להם אלא שיגישו נגדם תביעה ייצוגית
      אני עומד לפנות למשטרה