האזינו • אופנהיימר: "בן גביר מהלל טרוריסטים", בן גביר: "אופנהיימר לוחץ להם יד"

    אהרן ברקוביץ 2 Comment on האזינו • אופנהיימר: "בן גביר מהלל טרוריסטים", בן גביר: "אופנהיימר לוחץ להם יד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (א)' בתוכנית הפוך על הפוך עם אשר מדינה עלו לשידור עו"ד איתמר בן גביר ומולו מזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר. במהלך השידור התעמתו השנים בנושא רצח התינוק הערבי שנעשה כפשע שנאה, לכאורה, והחשש שזה בוצע על ידי יהודים.

    יריב אופנהיימר טען כי כמעט בכל מקרה כזה, האירוע נעשה בידי מתנחלים והסיכוי שהרצח נעשה בידי ערבים קלוש עד חסר סיכוי לנוכח הנסיבות והמיקום.

    לעומת זאת איתמר בן גביר טען כי האנשים שעושים זאת באים מתוך תחושה של תיסכול ואפליה וכאב שרואים בתים של בדואים בנגב שאינם נהרסים לעומת בתי דריינוף שנהרסים.

    עוד הוסיף בן גביר כי גם כשהיו ברשת איומים על חייו של ברוך מרזל בלשכת היועץ המשפטי התייחסו לעניין בזילזול וטענו כי העניין בגבולות חופש הביטוי.

    כשהתלהטו הרוחות אמר יריב אופנהיימר כי הוא משרת בצבא ונלחם באירגון החמאס לעומת בן גביר שמחזיק בביתו תמונות של טרוריסטים (כוונתו לברוך גולדשטיין. א.ב.).

    בן גביר טען בתגובה כי יריב אופנהיימר לוחץ יד לטרוריסטים.

    תוך כדי שיחה ירד יריב אופנהיימר מקו השידור כמחאה, ומדינה שוחח עם בן גביר לבדו.

    בן גביר אמר כי "זה לא הגיוני שבכל רצח על רקע לאומני מאשימים את הציבור הימני פעם בטענה כי הכיבוש אשם ופעם בטענה שהם רצחו, מה שגם מספר התינוקות הערביים שנרצחו הוא כמעט אפסי לעומת תינוקות יהודים שנטבחו על ידי ערבים מרצחים.

    האזינו לשיחה המלאה



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כמו תמיד, אין על בן גביר!!!! מכניס לשמאלנים בשיניים.

    2. 1

      אין על בן גביר!!! מכניס לשמאלנים בשיניים, די נמאס מהמוסרים האלו!!!