האזינו • מירי רגב: "בג"צ מנותק מהציבור הישראלי"

    יוסי צלניקר No Comments on האזינו • מירי רגב: "בג"צ מנותק מהציבור הישראלי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת התרבות והספורט, מירי רגב התראיינה הערב  למני גירא שוורץ ב"קול חי" על האירועים בבית אל: "המראה הזה הוא מזעזע, הוא קשה, הוא לא תקין. אני חושבת שהפינוי הזה היה פינוי לילי מיותר, בג"צ הוכיח שוב את מה שאמרתי גם בעבר: הוא מנותק מהציבור הישראלי, בוודאי מההתיישבות, ואם הם כל כך חוששים מבניה בלתי חוקית אז בבקשה, בואו נהרוס את כל הבניה הבלתי חוקית במגזר הערבי ובמגזר הבדואי. לא יכול להיות שתמיד במגזר היהודי הם שם הורסים בתים. מה גם שאפשר היה להגיע להבנה, גם שרת המשפטים, ידידתי איילת שקד, וגם שר הביטחון בוגי יעלון היו צריכים להגיע להבנות ולמצוא את הפתרון בעניין הבניינים שנהרסו בצורה כל כך אכזרית ובפנוי קשה ומראות שמחזירים אותנו לתקופת ההתנתקות, שכולנו לא רוצים להיזכר בה(…). אני שמחה שראש הממשלה הודיע שהולכים לבנות בבית אל והולכים לבנות בהתיישבות והוא הודיע היום על 300 יחידות דיור(…).

    עוד הוסיפה: "אני חושבת שראית שהשרים מהליכוד, כולל חברי הכנסת, לא ישבו ושתקו בזמן הפינוי הקשה הזה. תקפנו גם שר הביטחון, חבר במפלגתנו, וגם את איילת שקד, כי אנחנו חושבים שזה מהלך לא נכון ולא תקין, צריך להגיע להבנות ולמצב שבונים בהתיישבות(…).

    על מוטי יוגב: "אני חושבת שהוא הגזים קצת, בכל זאת, יש לנו בית משפט עליון ונכון שהיינו רוצים לראות שופטים אחרים בבית המשפט העליון. עכשיו בחרנו חברי כנסת ושרים שהם יהיו חברי הועדה שיבחרו את השופטים והדיינים, אני מקווה שהפעם יבחרו אנשים יותר לאומיים, יותר ציוניים, שיודעים לחוש את הדופק הציבורי וכן, שבית המשפט יהיה מחובר לציבור הישראלי. זה לא סוד שזו לא הפעם הראשונה שמתחנו ביקורת על בית המשפט העליון, גם בעניין חוק המסתננים מתחתי ביקורת על בית המשפט העליון שבגלל החלטותיו הפסקנו מהלך מבורך של הוצאה מרצון של מאות מסתננים(…), לכן אני חושבת שאנחנו צריכים לשנות את הרכב בית המשפט העליון, כזה שיהיה מחובר לעם(…). אבל גם אם אני חושבת שבית המשפט העליו אינו מבטא נכון את הרצון הציבורי ודאי לא הייתי אומרת שצריך לשלוח טרקטור לבית המשפט העליון, אני חושבת שזאת הייתה אמירה מיותרת של ח"כ מוטי יוגב. אני חושבת שהוא יכול לצאת ולהגיד שהוא השתמש בביטוי או בדוגמא שהיא מוטעית, להביא את עמדתו שיכולה להיות ברורה ונחרצת אבל לא בעניין של הריסת בית המשפט העליון".



    0 תגובות