מטיילים במישור החוף והמרכז? קובי פינקלר עם 26 הצעות

    קובי פינקלר 1 Comment on מטיילים במישור החוף והמרכז? קובי פינקלר עם 26 הצעות
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרכז המבקרים של "מלח הארץ" בעתלית

    במהלך חודש אוגוסט פעילות מיוחדת לכל המשפחה שתימשך כשעתיים ובמהלכה יזכו המבקרים לסיור מודרך במרכז המבקרים בו יוכלו לשמוע וללמוד על המלח מהיבטים רבים, וכן סיור מודרך ומרתק בין בריכות המלח שהינן גם אתר צפרות טבעי למגוון עופות מים נדירים.

    נמל קיסריה
    בנמל קיסריה ממשיכים במסורת ומציעים שלל פעילויות לכל המשפחה :
    סיור עששיות בעתיקות קיסריה
    הזדמנות לראות את העיר העתיקה קיסריה – באור אחר!
    סיור ערב חווייתי בעתיקות קיסריה, בליווי עששיות, כולל מעבר סתרים סודי המוביל אל העיר העתיקה, ביקור בנמל העתיק ובהיפודרום הגדול.
    הסיור מתאים לקבוצות ומשפחות ול"חיות הלילה" שבינכם… בכל ערב, משעת השקיעה.
    בתיאום מראש דרך 3639 * או במרכז ההדרכה – 04-9841750/2

    פארק רמת הנדיב
    הקרנה סולארית של סרטים תחת כיפת השמיים ומגוון סדנאות לכל המשפחה באווירת שקיעה ובריזה, בין קרני האור והצל, תתקיים פעילות קיץ לכל המשפחה על הדשא בגנים. סדנאות פעילות באנרגיה ירוקה והקרנת סולארית של סרטים תחת כיפת השמיים.
    החל משעה 18:00 יתקיימו סדנאות פעילות באנרגיה ירוקה: דיווש באופניים מייצרי אנרגיה, סדנאות קרקס ירוק בשילוב כלי ג'אגלינג, סדנאות אוריגמי , סדנאת ציור בטבע ובועות ענק. באמפי בגנים יתנגן מופע מוסיקלי חי "חלילי הקסם" מסע מוזיקלי וירטואוזי ומפתיע עם אמן החלילים איציק לוי שיפגיש את הצופים עם מגוון גדול של חלילים סיפורים ושירים במסע סביב העולם.
    החל מהשעה 20:00 – הקרנה סולארית של סרטים תחת כיפת השמים.

    מפגשים ביער – סיור עם מומחים ביערות הכרמל
    סיור מודרך חוויתי ביער במהלך הסיור יזכו המשתתפים למפגש מצחיק ומרגש עם "הוגו" – שריד אחרון למשפחת הקדמונים ביער. למרות הפערים ינסה הוגו לתקשר עם המשתתפים, בני האדם וללמד אותם על עולמו המרתק.
    מועדי הסיור – מדי יום חמישי החל מה- 30/7 ובמהלך חודש אוגוסט מדי יום חמישי
    הסיור בהרשמה מראש ומותנה במינימום נרשמים. לפרטים נוספים והרשמה : עמותת התיירות כרמלים: 04-9841114, [email protected]

    מוזיאון הטכנודע בחדרה- "לגעת בלב"
    לראשונה במהלך חודש אוגוסט תיפתח היחידה לסימולציה רפואית במוזיאון הטכנודע את שעריה לקהל הרחב. בפעילות המרתקת והייחודית כל אחד יכול להיות רופא, הפעילות תעסוק בתחום הקרדיולוגיה ותאפשר למשתתפים היכרות מקרוב של הלב האנושי בהאזנה, ניטור, אבחון וטיפול בלב תוך היכרות עם הטכנולוגיות שמאפשרות לנו לעשות זאת. במקום יתקיים ניסוי בביצוע צנתור לב על פי כל כללי הרפואה ולמידה כיצד לשמור על הלב שלנו בריא לאורך זמן.לפרטים נוספים : 04-6333505

    מסלול טיול – מי קדם – הליכה בניקבת המים
    פארק ירוק ויפה שהאטרקציה העיקרית בו היא הליכה בתוך המים בניקבה מימי הרומאים שנחפרה כדי לתגבר את אספקת המים לעיר הרומית קיסריה הניקבה היא חלק ממערכת הולכת מים רומית-ביזנטית באורך של 23 ק"מ הכוללת מנהרות, אמות מים וצינורות חרס ושיאה באמת המים המפורסמת של קיסריה, הניקבה נבנתה על ידי חפירת פירים (בורות חצובים) במרחק של כ-50 מטר אחד מהשני שאיפשרו להוציא בקלות יחסית את חומרי החציבה מתחת לפני השטח.

    הניקבה נחצבה בשיפוע מדויק על פי תכנון מהנדסי המים הרומאים שלמדו את תנאי שטח המקומיים וניצלו אותם לטובתם קטע הניקבה הפתוח להליכה הוא באורך של כ-200 מטר בלבד ההליכה בצל עם המים הקרירים הם חוייה כייפית במיוחד כאשר בחוץ שורר שרב כבד
    ההליכה במים בעומק של 40 עד 70 ס"מ ומיועדת מגילאי 3-4 ומעלה.

    פארק הדיג – מעין צבי
    פינת חמד של שלווה עם סככות צל, ערסלים, שולחנות וכסאות לפיקניק ועמדות גריל. במקום מוצעות למבקרים שלל פעילויות ביניהן: דיג בחכות, טיול טבע עצמאי, שיט בסירות, צפייה בסרטי טבע, רכיבה על חמורים, פינות חי, מתקנים מתנפחים, גשר וסולם חבלים, אומגה ותפיסת דגיגונים ברשת, שכשוך בבריכות מים לקטנטנים ואפיית פיתות בטאבון. כמו כן ניתן לראות בפארק את טחנת הקמח העתיקה בת 220 שנה מתקופת השלטון העות'מני בישראל
    איך מגיעים ? נוסעים בכביש 4. למגיעים מצפון: פונים ימינה לתוך אזור התעשייה מעין צבי, ומשם על פי השילוט. למגיעים מדרום: ברמזור שאחרי צומת זכרון יעקב פונים שמאלה לכיוון אזור התעשייה ומשם על פי השילוט. לפרטים נוספים: 050-7566600

    פארק הסחלבים – אוטופיה
    פארק אוטופיה, בקיבוץ בחן שבשרון, מקיים בילוי חווייתי מהנה עם שלל אטרקציות, מופעי מזרקות מים מוזיקליות וגם אפשרות לבלות בבריכה, במסגרת מבצע מיוחד לחודשי הקיץ. הבילוי בפארק אוטופיה מאפשר בילוי בחלקו המקורר של הפארק בו תוכלו ליהנות מאלפי פרחים מיוחדים וסחלבים המוצגים בפינות שונות ברחבי יער גשם טרופי, לצד מפלי מים, בריכות דגים ובעלי חיים שונים. כמו כן ניתן לטייל בשבילי הפארק ולצפות במופע מזרקות מים מוזיקליות המתקיים בכל חצי שעה עגולה. המופע הוא מופע ראשון מסוגו בישראל, מלהיב ומרגש. המופע כולל שני שירים קצביים בהם מתקיים ריקוד של מים בקצבים ובצורות שונות. טלפון: 09-8782191

    מיני ישראל
    פארק מיני ישראל בלטרון יוצא החל מחודש יולי עם תכנית קיץ מיוחדת לשעות בין הערביים, המתמודדת היטב עם החום. מבקרי הפארק ייהנו ממספר אטרקציות הכוללות: סיור תיאטרלי בשם תעלומיני- בואו לטייל עם קלוד לה פטיט המיניאטוריסט הנודע איתו תפגשו את בוטי הבריון היפואי, יענקל הקבצן, הירושלמי וברכה בומבה השדכנית במסע חוצה מדינה, ואולי תעזרו לו למצוא את האבדה הגדולה. הסיור שאורכו כשעה יוצא מידי ערב בשעות 18:00 ו- 19:30. אוצר הפארק- כתב חידה נושא פרסים. בעזרת כתב חידה יתגלו האתרים, המבנים והמקומות המיוחדים בישראל, באמצעות חידות ורמזים שיובילו למודלים השונים ברחבי הפארק.
    תאורת לילה: 385 מודלים מיניאטוריים הנדלקים בזה אחר זה, בתאורת לילה מרהיבה וייחודית, עם רדת החשיכה בפארק. בשעת החשכה הפארק נצבע באורות המשוות לו קסם ייחודי.
    קיר העתידות של ישראל- ילדי ישראל כותבים על קיר ענק את הסיפורים שעוד יסופרו על מדינת ישראל. סיפורים מעניינים, אירועים היסטוריים ומפגשים מרתקים שיקבעו את עתידה.

    פעילויות ספורט ופנאי לכל המשפחה סביב האגם בתל אביב
    LAKE TLV הוא האתר היחידי בארץ לפעילות וויקבורד וסקי מים בכבלים וניתן לבלות בו שעות ארוכות. כמו כן יש במקום שלל פעילויות נוספות כמו: מתקני כושר, אזורי מדשאות מסלולי אופניים ועוד. פעילות סקי מים בכבלים מתאימה לכל אחד, החל מילדים קטנים ועד לחובבי ספורט אתגרי. האתר פתוח לגולשים פרטיים, ומתאים גם כמקום בילוי למשפחות וקבוצות חברים. אזורי מנוחה ורגיעה, מלתחות ועוד.
    האתר נמצא בפארק מנחם בגין (פארק דרום) בדרום תל אביב. האתר ממוקם באחד מהאזורים היפים ביותר במרכז ומציע אזור שניתן לבלות בו ברוגע ובשלווה, ליהנות מהירוק שמסביב, וכל זאת תוך כדי כמובן פעילות גופנית מהנה.
    מתאים לגילאים : 9 עד 70 (יודעים לשחות) להזמנת מקומות : 03-7207088

    בובות קיץ
    המוזאון לאמנות תיאטרון הבובות מציע לקראת הקיץ חוויה לכל המשפחה: סיורים תיאטרליים בהם הבובה "ג'ינג'ה" ובובנאי/ת יובילו את הקהל למסע בין תערוכות ותצוגות של מאות בובות תיאטרון ותערוכת בובות התיאטרון מתוך הצגות שהופקו לפי "אגדות, מעשיות וסיפורי ילדים' יציגו עבורם מופעי בובות קצרים וינחו סדנת יצירה. לפרטים והזמנת מקומות: 03-6516848

    עולם הכרישים
    תערוכה אינטראקטיבית לכל המשפחה ולכל גיל. עשרות מודלים של כרישים, מאובנים ודגמי שיניים בני מיליוני ומיצג מולטימדיה מרהיב. סיפורו המרתק של יצור ימי שהתקשורת הפכה אותו מאוהב לאויב
    כי כרישים זה לא מה שחשבתם … וכרישים זה לא מה שהכרתם. תערוכה הפותחת חלון לעולם התת ימי הלא יאמן והלא מוכר של הכרישים
    תערוכת עולם הכרישים מציגה סיפורים עוצרי נשימה של מפגשים בין בני אדם לכרישים לצד ניתוחים מפורטים של האנטומיה המיוחדת של הכרישים, הסברים על הביולוגיה והחיישנים שלהם, וכן ניתוח אסטרטגיות הציד שלהם.

    פעילויות קיץ לילדים ברשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין
    רשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין מציעה מגוון מבצעים שיתאימו לצרכים השונים של הנופשים. מבצע הכולל הנחות לילדים המותאם למשפחות. הנחה על תוספת ארוחות צהרים וערב לאורחים הבוחרים לאכול את ארוחותיהם במלון. במלונות הממוקמים בערים הגדולות; ירושלים, חיפה ותל אביב, מוצעים כרטיסי כניסה חינם לאטרקציות באזור על מנת להעשיר את החוויה התרבותית מחד ולהקטין את הוצאות המשפחה מאידך.
    במלונות קראון פלזה ירושלים וחיפה, יוכלו אורחי המלונות ליהנות מכרטיסים חינם למגוון אטרקציות שמציעות הערים.
    בין מבחר האטרקציות בעיר חיפה, יוכלו ליהנות האורחים מביקור ב'מדעטק' – המוזיאון הלאומי למדע, נסיעה הלוך ושוב ברכבל, סיטי תור – סיור פנורמי מודרך באוטובוס בפינות הקסם של חיפה, מבחר מוזאוני העיר, גן החיות, מוזיאון הרכבת חיפה, בולדר קיר טיפוס, מקצה סימולציה (מגיל 5), באולינג חוצות המפרץ (מגיל 5), סדנת גלישה בחוף נירוונה (מגיל 7), קרטינג חיפה וחוצות המפרץ (מגיל 8), קרטינג חשמלי לילדים מכוניות מתנגשות (מתחת לגיל 7 בליווי מבוגר), סיור של שעה בסאגווי (בעלות מוזלת של 65 ₪ לאדם, מגיל 16 ומעלה).
    בין מבחר האטרקציות בעיר ירושלים, יוכלו ליהנות האורחים מביקור בגן החיות התנכ"י, סינמה סיטי, מוזיאון ישראל ומעלית הזמן.
    במלונות קראון פלזה ים המלח ואילת, פועלים צוותי בידור מורחבים עם תוכנית בידור והפעלות במהלך כל שעות היום סביב הבריכה, במועדוני הילדים ובאולם המופעים.
    בהולידיי אין אשקלון, שזכה בפרס המצוינות, שנה שנייה ברציפות, מטעם אתר טריפ אדוויזר, יעמוד לרשות הילדים מתחם – 'מדינת הילדים', מתחם פעילות הכולל פארק מתנפחים, מתקנים רטובים ויבשים, ג'ימבורי לפעוטות, משחקי מולטי מדיה ומשחקי שולחן, ובנוסף, צוות בידור עם הפעלות ומופעים לכל המשפחה.
    להזמנות:3993* | 1-700-700-884

    מגוון אירועי ילדים במדיטק חולון
    שדרות גולדה מאיר 6 חולון .טל' להזמנת כרטיסים: 03-5021552

    היכל הקרח Ice Peaks חולון
    בילוי קריר ומהנה במיוחד בחודשי הקיץ. במהלך החופש תערך הגרלה, בין כל הרוכשים כרטיס עלייה למתחם ההחלקה. לזוכים יוענקו מתנות מדהימות: אייפון 6 , מלתחת ביגוד של בילבונג, נעלי החלקה מקצועיות,10 פיצות משפחתיות 10 כרטיסים זוגיים לסרט+ פופקורן ו30 כניסות חינם להיכל. ההגרלה תתקיים ב02/08/2015

    היכל הקרח ממוקם במרכז האטרקציות של חולון, בפארק פרס. ההיכל הינו מבנה ענק וייחודי בו נבנה משטח החלקה חצי אולימפי המשתרע על שטח של כ-900 מ"ר וטריבונות לצופים במשחקים ובמחליקים עם 240 מקומות ישיבה.
    טלפון: 03-5323008, כתובת: מפרץ שלמה פינת שד' ירושלים, פארק פרס מאחורי מוזיאון הילדים, חולון

    חולון-מה עושים הינשופים בלילות...
    מוזיאון הילדים הישראלי, חולון יפתח את שעריו באופן לא שגרתי בכל יום חמישי במהלך חודש אוגוסט החל מהשעה 19:00 ועד 23:00 בלילה, ובהתאם – גם הסיורים המודרכים במסלולים ובתערוכות יקבלו טוויסט קטן, משום שבלילה הדברים הם לא תמיד כפי שהם נראים באור יום…
    המבקרים ייצאו לטיול לילי ב'יער הקסום', יגלו את עולם הרגשות ויתמודדו עם אתגרים שהלילה מזמן לנו. הילדים הגדולים והאמיצים יותר ייצאו למסע הרפתקאות מרגש במהלכו ייחטפו על ידי חייזרים בשעת לילה מאוחרת במסלול "בעקבות החייזרים", שינסה למתוח את הגבולות שבין מציאות לדמיון.
    זאת ועוד, תתקיים פעילות הומור לפני השינה במסגרת התערוכה "מה זה מצחיק" במרכז ב"גובה העיניים".
    ההורים והילדים שיסיימו את הפעילות באחד ממסלולי המוזיאון, יוזמנו לקחת חלק בהפנינג של פעילויות ליליות מיוחדות להורים ולילדים במדשאות המוזיאון, הכולל: מוזיקה לילית,
    קומזיצים וצ'יזבאטים, שירה מסביב למדורה, לימוד שיר ערש בשפת הסימנים, משחקי זיהוי משעשעים בחשיכה ועוד.
    בכל יום חמישי במהלך חודש אוגוסט גם התערוכות המוערכות 'דיאלוג בחשיכה'/ 'הזמנה לשקט' ו'דיאלוג עם הזמן' יפעלו בשעות מאוחרות יותר מהרגיל וסיור אחרון יתחיל בשעה 22:00.
    מספר המקומות מוגבל. יש לתאם מראש בטל': 036503000.

    מרכז רבין- תערוכה מקיפה בנושא "מבצע יונתן"
    התערוכה הוצגה עד היום בבניין המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים, ונחשפה רק בפני אנשי המוסד ומוזמניהם. בימים אלה נשלמת העתקת התערוכה מהמוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים למרכז יצחק רבין בתל-אביב, לאחר שעברה תהליך של שדרוג והרחבה.
    בתערוכה- מסמכים, תמונות, סרטים וחפצים שלא נחשפו לציבור מעולם, והיא מספרת את הדרמה האנושית במלואה דרך עיני החטופים, לוחמי צה"ל, שירותי הביטחון וממשלת ישראל בראשות יצחק רבין ז"ל.

    טריק ארט
    תערוכת תעתועי ראיה הגדולה והראשונה מסוגה בישראל טריק ארט היא תערוכה שונה מכל מה שראיתם עד היום. היא תתעתע במוח שלכם, תכניס אתכם לעולמות קסומים ומפתיעים ותאפשר לכם ליצור את הפנטזיה הייחודית שלכם.
    טריק ארט היא תערוכה שהמבקרים בה, גם משתתפים בה. המבקרים, למעשה, הם גיבורי התערוכה.

    המסע לארץ קדם- סיור משפחות בנופי התנ"ך בפארק נאות קדומים
    הסיור החדש ייקח את המשפחות להיכרות מעמיקה עם ה"סלבס" של התנ"ך. המבקרים יעברו מייקאובר זריז בעזרת תלבושות תנ"כיות, שיהפוך אותם לבני ישראל למספר שעות. כך יכירו את יוסף שהפך מילד דחוי למשנה למלך, אברהם אבינו המארח הגדול, רות ונעמי שתמכו האחת בשנייה גם בזמנים קשים, סיפורו המרתק של יעקב, את דבורה הנביאה ונשים נוספות שהעזו לשנות את ההיסטוריה ועוד, הכול בטבע הפראי וההיסטורי שבפארק.
    במהלך הסיור מבקרים במערות עתיקות, מתנסים בטחינת חיטה בגורן כמו בימי קדם, תוך כדי שאיבת מים מהבור שומעים כיצד התמודדו עם חיסכון במים בימים שלפני הפרסומות בטלוויזיה, וכמובן לומדים להכיר טוב יותר את סיפורי הגבורה, עלילות המנהיגים והמלכים ואפילו כמה פיסות רכילות מאותם ימים קדומים.
    בסיור פוגשים גם בעלי חיים שונים, לומדים על צמחי תבלין ורפואה מיוחדים, ועם רדת החשכה שבים אל אוהל אברהם, ממנו גם מתחיל הסיור, לארוחת ערב קלה עם פיתות שאופים על הסאג', לצד לבנה ואזוב טרי שכותשים במקום, מכינים קלי כמו של פעם, ומקנחים בתה צמחים מתוק ומרענן.
    הסיורים מתקיימים בימי חמישי במהלך יולי-אוגוסט בשעה 17:00, משך הפעילות כ-3 שעות.
    עלות למשתתף: 40 ₪, 120 ₪ למשפחה (עד 5 נפשות)
    לפרטים ומידע נוסף:08-9770770

    נווה צדק חוגגת 120 + שנה להקמתה
    בכל יום שישי בשעה 12:00 הדרכה בבית רוקח הכוללת תה ורדים ותופינים.
    "שעה בחולות" – חוויה תיאטרלית:
    שני שחקנים, בובות תיאטרון וחפצים מרהיבים המביאים בהומור ובאהבה תמונות מימיה הראשונים של נווה צדק. לפני ההצגה יתקיים סיור מודרך בבית. משך האירוע כשעתיים.
    ההצגה "קברט נווה צדק"

    מוזיאון העיצוב חולון
    במסגרת פעילות הקיץ "צל עכשיו! מצילים את המרחב הציבורי", סיורים חווייתיים מודרכים, להורים וילדים בתערוכה: מדי יום ב11:00. במהלך יולי ואוגוסט. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש, ובמינימום הרשמה של 10 משתתפים. הסיור כלול במחיר הכניסה.

    קיץ בימית ספארק המים
    המתחם החדש הכולל בריכת פעוטות מוצלת, 4 מגלשות מים מתוכן מגלשה על "אי בודד" במרכז הבריכה, פסלי כלבי-ים עם כדורים מסתובבים, חיות משפריצות מים, עצי דקל טרופיים עם דליי מים נשפכים ועוד.
    המתחם החדש מצטרף ל"עולם הילדים" בימית, מתחם שעשועי מים מהגדולים בעולם, המשתרע על פני 1,400 מ"ר ומציע שלל אטרקציות חדישות ומטריפות- בריכת שעשועים חיצונית בצורת לוויתן ענק בגודל 1000 מטר, משטח התזה יחודי בגודל 80 מטרים, ג'טים וברזי התזה, מתחם מפלי מים, ברזים, חביות ומשאבות שעשוע, מגלשות ילדים פתוחות וסגורות , מעברי זחילה במים ומטריית מים ענקית ועוד.

    "ממלכת קרטוניה"
    ממלכה ענקית שעשויה כולה קרטון, בה הילדים הם האזרחים היוצרים עולם של פנטזיית ילדות קסומה. מחוץ לטירה יוכלו הילדים לבנות טירה קטנה אותה יוכלו לקשט ולעצב לפי דמיונם הפרוע ולקחת אותה הביתה, לחדרם הפרטי ולהמשיך לחיות את האגדה בבית .
    בנוסף, במתחם תוצב פינת סיפור מקרטון בה מספר סיפורים אינטראקטיבי בשיתוף הילדים, יקריא ויציג סיפורי אגדות ואף ינגן על בקבוקים וכלי נגינה ממוחזרים.
    27-31 ביולי מתחם הגלריה, דיזנגוף סנטר. הכניסה חופשית!

    קיפצובה בלילה
    קיץ בקיפצובה: נהנים מפעילות לילית בפארק ומטיולי עששיות בין הכרמים לכל המשפחה במהלך אוגוסט
    כשחודש אוגוסט בפתח והחום מעיק זה הזמן להפוך פעילות מיום ללילה ולהנות מחוויות מיוחדות עם רדת החשיכה. פארק קיפצובה שליד ירושלים מזמין אתכם, הילדים וההורים, לפעילות לילית. מדי חמישי במהלך אוגוסט ישאר הפארק פתוח עד השעה 21:00 כאשר מהשעה 20:00 מוזמנים הילדים והוריהם לצאת לטיול עששיות באווירה קסומה אל גת עתיקה וכרמי צובה, להריח את ניחוח הצמחייה ולהקשיב לקולות הלייל ואף ליהנות מתה ועוגיות.
    הסיור בתיאום מראש בלבד. מינימום 15 משתתפים לכל סיור.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לתשומת לבכם!
      ישנם אתרים שפתוחים בשבת כמו מיני ישראל ואוטופיה