בקרוב: מכרז להקמת מלון מפואר בנתב"ג

    חיים הלר | צילום: הדמיה No Comments on בקרוב: מכרז להקמת מלון מפואר בנתב"ג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוב מדינות העולם המפותחות הוקמו מלונות מדורניים בסמיכות לשדות התעופה על מנת לאפשר לאורחים המגיעים בשעות הלילה המאוחרות או לחילופין בטיסת המשך, לנוח במלון בקירבה לשדה התעופה.

    אולם, אורחים שמבקשים לשהות בסמיכות לשדה התעופה גילו כי האפשרות הקרובה ביותר היא העיר תל אביב המרוחקת כחצי שעת נסיעה מנתב"ג, בשל הפקקים.

    בקרוב זה הולך להשתנות. רשות שדות התעופה תפרסם מחר מכרז חדש להקמת בית מלון, שייבנה בצמוד לטרמינל 3. המלון צפוי לשרת נוסעי טיסות יוצאות, אנשי עסקים, צוותי אוויר ותיירים. במלון ייבנו בין 140 ל-400 חדרים וגם אולמות כנסים ואירועים, שלהם גישה ישירה לטרמינל 3 בנתב"ג.

    המלון ייבנה בצמוד לטרמינל 3 במיקום נוח בין ירושלים לתל אביב ויאפשר לנוסעים וללקוחות המגיעים לביקור קצר בישראל ללון במלון חדשני בסמוך לטיסתם. לנתב"ג תכנית בינוי מאושרת להקמת בית מלון ברמה A או B בהתאם להגדרות משרד התיירות, כאשר התכנון המפורט של המלון ייעשה על ידי הזוכה במכרז.

    ברשות שדות התעופה הסבירו כי הקמת מלון בנתב"ג תענה על צורך תיירותי שעד היום לא קיבל ביטויי ומענה בתחום השירותים ללקוחות, המגיעים לביקור בישראל, לכנס, לאירוע או לביקור עסקים קצר.

    המלון שייבנה במרחק הליכה מהטרמינל בצמוד לרכבת, יאפשר צ'ק אין מהיר, "מהמטוס למלון", כולל העברת כבודה ישירות למלון.



    0 תגובות