מחלוקת בעבודה: ברושי נגד השמאלנות של מיכאלי ושפיר

    אבי יעקב No Comments on מחלוקת בעבודה: ברושי נגד השמאלנות של מיכאלי ושפיר
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור המחלקות במפלגת העבודה בנוגע לחוק להסדרת מעמדה של החטיבה להתיישבות, תוקף בחריפות ח"כ איתן ברושי שותפים למפלגתו וביניהם ח"כ מירב מיכאלי וסתיו שפיר, כי הן לא מכירות את המורשת של ההתיישבות ומפלגת העבודה.

    לשאלה מה מירב מיכאלי, סתיו שפיר ועוד ח"כים אחרים מהמחנה הציוני לא מבינים כשהם מתנגדים לחוק ענה ברושי, "קודם כל הם לא מבינים מה זה מפלגת העבודה. הם לא מבינים מה זה התיישבות ולפי דעתי הם כנראה לוקחים נקודות, שכנראה נכונות בוודאי, אני לא מתעלם מהצורך בתיקון, ובנו על זה פריימריז.

    "אני חושב שהחטיבה להתיישבות מאוד חשובה לאזורים של הנגב והגליל. היא היחידה שעובדת היום בעוטף עזה בהיקפים גדולים מאוד".

    "אנשים שלא היו בהתיישבות, לא היו בבנייה ובעשייה ולא היה להם אף פעם אחריות, עם כל הכבוד אי אפשר לגדול רק בפרוזדורים של הכנסת, צריך לעשות את הדברים בשיקול דעת- סוף מעשה במחשבה תחילה. אני חושב שכולם למדו את הלקח הזה. יש התחייבות לקיים דיון נוסף במחנה הציוני".

    "לבוא היום, לשבת במפלגת העבודה, אתמול היתה (יומולדת-ש.ש) 120 שנה המהוללת ל-לוי אשכול, חלק מהשמות שהזכרת לא בטוח שהם זוכרים או למדו את התקופה. אני חושב שמי שחבר במפלגת העבודה לא יכול להיות חבר מפלגה מבלי שהוא מכיר את העבר שלה, את השורשים שלה, בלי שיש לו התחייבות למורשת שלה, ואני מקווה שמי שחסרה לו ההשלמה הזאת הוא יעשה אותה בטרם הוא יוצא בכל מיני טוקבקים ופייסבוק". הדברים נאמרו בראיון לגלי ישראל.



    0 תגובות