- רדיו קול חי - -

החסיד והמתנגד: סערת הרבי מזלוטשוב ובכירי התקשורת החרדים

לאחר שכמה אנשי תקשורת חרדים בחרו להפוך לחסידיו של הרבי מזלוטשוב הרב מאיר מכלוביץ מבני ברק הם החלו לצייץ בקביעות מהנעשה בחצרו של הרבי והנהגותיו.

את ירח טוקר יועצו של ח"כ משה גפני הדבר לא הצחיק בכלל. "לא מכיר את הרבי מזלוטשוב המדובר, אבל כמות הלעג והציניות שיוצרים כלפיו, מביישת בעיניי. אולי די?" הוא צייץ.

בתגובה השיב לו העיתונאי יוסי אליטוב "חבל שאתה לועג על גדולי ישראל שמביאים שמחה לעם ישראל. חשבתי שתקופת המחלוקת בין החסידים והמתנגדים כבר מאחורינו. צר לי שהתבדתי".

ירח השיב בציוץ נוסף "יוסי, אתה מבין תקשורת לא מטע ויודע כמה אלפי עוקבים לא דתיים רואים וקוראים את הגיגים המחכימים. לא ראוי להפוך רב ללעג וקלס, נקודה" .

יוסי השיב "ירח יקירי, אתה ראוי בהחלט לתואר המתנגד האחרון בעיירה. נתפלל שאור החסידות יגיע גם אליך, בבחינת ופרצת ימה וקדמה".

ירח השיב וכתב למצייצים הנוספים "תקרא בעיניים של אדם לא דתי, את הלעג שבדברי כמה מחברינו, לדוגמא, על פגישתו עם שר הביטחון. בושה בעיניי".

והשיב ליוסי "אני חסיד יותר ממך. אני דואג לכבודו של האדמו"ר מעט יתר מכל המצייצים שפוגעים בו ובמעמדו, ובעצם בנו כולנו שמחויבים לכבד את רבותינו".

וזה לא נגמר. יוסי השיב שוב לירח "בהחלט ראינו בשבוע שעבר, ירח, בנושא הדיינים ועוד, כמה חשוב לכם הכבוד של היהדות החרדית וכבוד הרבנים. תחסוך מאיתנו את הטפות המוסר".

"ר' יוסף" השיב ירח הטוקר "אטיף מוסר למי שאני חשוב לנכון, כפי שאתה עם עטך המושחז עושה מידי יום ביומו. לא הערתי לך בנושא האדמור אלא כללית. חבל שקפצת, וכן מותר לך גם ממרום כיסאך לקבל ביקורת על הפיכת אדמו"ר מכובד ככל שיהיה ללעג וקלס בעיני אלפי עוקביך מהארץ ומהעולם".

1 [1]

2 [2]

3 [3]

4 [4]