מקלב: הבהרתי לנאוה בוקר שאנחנו תמכנו בה

    אבי יעקב No Comments on מקלב: הבהרתי לנאוה בוקר שאנחנו תמכנו בה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב שוחח הערב עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית על ענייני היום והשעה.

    על ההסכם הקואליציוני אמר מקלב כי אסור שיהיו כיפופי ידיים בין הצדדים. "אנחנו חלק מהקואליציה ואנחנו נתעקש על קיצבאות הילדים. גם אלי אלאלוף, איש סיעת כולנו, תומך בזה. ההתנהלות מול האוצר היא מקצועית" הטעים מקלב.

    בשאלה מה יעלה בעתידו של החוק הנורבגי הקטן אמר מקלב כי הליכוד עצמו תומך בחוק. המראיין ציטט לו את דבריו של ח"כ בני בגין שדיבר בבוז על המושג 'סגן שר ללא תיק' ואמר כי בגין מדבר על דעת עצמו. "גם בני בגין היה שר בלי תיק ועשה דברים מצוינים".

    מקלב תקף את יאיר לפיד שעושה קולות של מתקרב לדת ולדתיים. "אני לא קונה את הזמירות הללו של ההתקרבות לחרדים" אמר מקלב שציין את המלחמה הקשה שמנהלים החכי"ם של 'יש עתיד' בוועדות הכנסת נגד כל דבר שמבקשת הנציגות הדתית.

    הוא נשאל על התנהלות הסיעות החרדיות סביב תמיכה במועמדותה של ח"כ נאוה בוקר לוועדה למינוי דיינים, כזכור בוקר הפסידה בהצבעה לח"כ סוויד. מקלב הדגיש שכולנו "הצבענו לנאוה בוקר. הייתה לנו התחייבות שלה שהיא תיישר קו עם העמדות של הרבנות, ואנחנו הצבענו לה".

    "הבהרתי לח"כ בוקר שאנחנו הצבענו לה כולם, אולי אנשים אחרים מהקואליציה לא רצו אותה ולא תמכו בה" דברי מקלב.

    כשעלה הנושא המביך של התנהלות דגל התורה סביב הבחירות מיהר להבהיר מקלב כי "בנוגע להורדת מועמדותו של גפני – אם הוא עשה את זה כנראה שזה היה נכון הצעד כדי שיבחר נציג חרדי. אבל אני עדיין חושב שזה הגיע לדגל התורה".



    0 תגובות