הצביעות של בוז'י הרצוג: הסכם הגרעין עם איראן 'נורא' או 'לא רע'?

    דוד לזר 2 Comment on הצביעות של בוז'י הרצוג: הסכם הגרעין עם איראן 'נורא' או 'לא רע'?
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כפי הצפוי, היום (שלישי) תימסר הודעה דרמטית בסוגיית ההסכם הגרעיני בין איראן והמעצמות – במטה האו"ם בנוכחות שרי החוץ של שש המעצמות.

    שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף והממונה על מדיניות החוץ של האיחוד האירופי פדריקה מוגריני צפויים למסור הצהרה משותפת על סיכום ההסכם בין המעצמות לאיראן.

    אבל מהי דעתם של הפוליטיקאים בישראל על ההסכם שהתגבש?

    בתאריך 2.3.2015 אמר יו"ר ה'מחנה הציוני' ויו"ר האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג ב'מה בוער' לרזי ברקאי בגל"צ כי "כולם אומרים שההסכם עם איראן רע, אני חושב שאפשר לשפר אותו, לדבריו, אני סומך על הנשיא האמריקאי, ברק אובמה והמעצמות מנסות להגיע להסכם גרעין הטוב ביותר האפשרי. בניגוד לאמירות השונות אף אחד לא יודע מה הם פרטי ההסכם".

    הרצוג נשאל על ידי ברקאי מדוע לא הצטרף לראש הממשלה בנימין נתניהו לנסיעתו בארה"ב כדי למנוע הסכם רע עם איראן והשיב כי "אני לא חושב שצריך לסכל את ההסכם. האלטרנטיבה להסכם היא שאיראן תאיץ את העשרת האורניום ותתקרב לפצצה, כמו"כ הוא הסביר לגבי ההסכם עם איראן כי "צריך לראות מה היא התוצאה הסופית".

    מנגד – אמש (שלישי) אמר יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג בפתח ישיבת סיעת 'המחנה הציוני' על הסכם הגרעין המסתמן בין איראן למעצמות כי מדובר בהסכם נורא שיפגע באינטרסים הביטחוניים של ישראל. הוא הוסיף כי "עוד נתחשבן עם נתניהו על הטעויות שלו בניהול המשבר. האסטרטגיה שהוא נקט נכשלה".

    אז לאיזה בוז'י להאמין, לבוז'י של לפני ארבעה חודשים או לבוז'י של אמש?



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הכותרת לגמרי מעוות, הוא בסה"כ אדם חסר שדרה וילד נעים אין לו שום כשרון מנהיגות צביעות אין כאן חולשה יש כאן..