- רדיו קול חי - -

ראשוני • דרעי מתנער מ'יום ליום': "להקים מערכת חדשה"

שר הכלכלה ויו"ר ש"ס אריה דרעי מתכוון לשנות לחלוטין את אופיו של ביטאון 'יום ליום' ואת החיצים לעבר ניהול התוכן העכשווי הוא כבר משגר.

הפרסום המפתיע של מפלגת הנשים 'ובזכותן' [1] בעיתון 'יום ליום' מביא לתגובה חריפה של יו"ר ש"ס דרעי ממנה נראה כי עיתון יום ליום אינו מייצג את תנועת ש"ס.

כזכור, ביום חמישי האחרון פרסם העיתון 'יום ליום' מודעה של מפלגת הנשים ובזכותן, בו נקראות הנשים להצטרף לפעילות המפלגה. פרסום המודעה באה למרות שבתקופת הבחירות סירבו ביום ליום בצורה נחרצת לפרסם את המפלגה.

בתגובה לפרסום המודעה מסר דרעי לאתר 'קול חי': "אין לנו שליטה על מה שקורה בעיתון יום ליום וזה מחזק את התפיסה שעל תנועת ש"ס להקים מערכת עיתון חדשה ואיכותית".

תגובה זו מצטרפת אף לביקורת שמתח דרעי על יום ליום לאחר שפורסמה תמונת הממשלה החדשה ללא שרות הממשלה.  "טעות, טעות טעות. אני לא רוצה להגיד מילים יותר קשות. אילו ראיתי לפני כן, זה לא היה קורה. ראיתי את זה רק לאחר מעשה. זו טעות מצערת". אמר והוסיף "יום ליום הוא עיתון שמיועד למנויים חרדים שמראש לא שמים תמונות של נשים, אבל למה בכלל לפרסם את התמונה? מה זה הלכה למשה מסיני לפרסם תמונה של שרים? אני מקווה שהטעות לא תחזור חזרה".

גורמים המעורים בפרטים טוענים כי בכוונתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לשנות את אופיו של העיתון ולהקים מערכת חדשה בה תהיה לו שליטה מקסימלית. לדברי הגורמים אריה דרעי אינו שבע רצון מהתנהלות הביטאון של התנועה במגוון נושאים ויש בינו לבין חלק מהשדרה המרכזית של העיתון, חילוקי דעות מהותיים.