טיסה נעימה • היורו נפל והחופשה הוזלה

    ארי וידר No Comments on טיסה נעימה • היורו נפל והחופשה הוזלה
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הירידה החדשה במחיר היורו מול השקל כמו גם הירידה המתמשכת במחיר הדולר מול השקל מהווה בשורה של ממש לציבור הנופשים בישראל שיכולים לקבל את חופשתם הקרובה בקיץ במחיר זול הרבה יותר.

    מחיר היורו מול השקל מצוי בשפל של מספר שנים והוא נסחר היום ב-4.14 שקל מול כל יורו, לאחר שמחירו כבר היה קרוב ל-4.5 שקלים.

    העובדה שמחירי הנופשים באירופה מתומחרים במקרים רבים ביורו גורמת לכל ישראלי שמבקש לטוס לאירופה לשלם פחות על חופשתו.

    חני סובול מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל אומרת לאתר 'קול חי' כי ישנם מקרים בהם סוכני הנסיעות הינם המפסידים מירידת היורו "שאלת השאלות היא מתי שילמו יועצי התיירות את המקדמות. בעיקר מדובר על צ'ארטריסטים. במידה ששילמו מקדמות בחורף אז בהחלט יכול להיות שנגרם להם נזק, אם כי בד"כ הסוכנים מנוסים ועושים הגנות על הכסף שלהם".

    סובול אומרת כי "מבחינת הלקוחות יש יתרון גדול. הירידה המשמעותית מזמנות לשוק לא מעט חבילות ליעדים אטרקטיביים בכסף קטן לביצוע חופשה, וזה בהחלט ניכר בכמות הביקושים הגבוהה".

    לשאלתנו מתייחסת מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות לשאלה האם האינטרנט פוגע משמעותית בפעילות סוכני הנסיעות ועל כך היא משיבה "בסוף מאחורי רוב האתרים עומדים סוכני נסיעות, אבל בלי קשר תמיד יישאר גרעיון גדול שיפנה דווקא ליועץ התיירות כדי לקבל את המידע כי יש ליועץ התיירות ערך מוסף רב מאשר כניסה וחיפוש באתרים. ליועץ הנסיעות יש יכולת לראות הרבה מאד קומבינציות שאין אפשרות לגולש רגיל לראות בחיפוש באינטרנט".

    סובול מציינת כי על אחת כמה וכמה אמורים הדברים לגבי המגזר החרדי, ששם ניכר כי רוב ההזמנות נעשים באמצעות סוכני הנסיעות ולא דרך אתרי האינטרנט השונים.



    0 תגובות