האלוף יואב פולי מרדכי חושף: "יש לנו ראיות שחמאס מסייע לדאע"ש"

    קובי פינקלר 2 Comment on האלוף יואב פולי מרדכי חושף: "יש לנו ראיות שחמאס מסייע לדאע"ש"
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם החמאס וארגון המדינה האסלאמית מתואמים ביניהם? לפי מתאם פעולות צה"ל בשטחי יהודה שומרון ורצועת עזה, התשובה לכך חיובית.

    יממה אחרי מתקפת הטרור של  ארגון דאע"ש אומר האלוף יואב פולי מרדכי כי ארגון החמאס מתואם לחלוטין עם ארגון המדינה האסלאמית ועם שלוחתו בסיני אנסר בית אל מקדס.

    בראיון שנתן האלוף לרשת הטלוויזיה של קאטר 'אל ג'זירה' הוא מדבר על הקשר בין הארגונים ועל התיאום ביניהם, "קיים קשר הדוק וברור בין גופי הטרור הללו", אומר המתאם.

    גורמי ביטחון ישראלים יודעים לדבר על קשר עמוק בין גופי הטרור הללו הכוללים טיפול רפואי לפצועי דאע"ש בבתי החולים בעזה, סיוע כספי משמעותי מקופתו הדלילה של החמאס, על מצבורי נשק שנשמרים בסיני והמיועדים לארגון החמאס אך אינם מגיעים בשלב זה עקב הפעילות המצרית.

    הקשר הזה נמצא כעת במעקב הן על ידי המצרים והן על ידי גופי הביון הישראלים אך לא תמיד יודעים הכל ומכאן הסכנה והדריכות בגבול הדרומי.

    האלוף מרדכי נשאל על הצעדים שישראל נוקטת בגבול לאור הפיגועים, וענה כי "יש לנו ידיעות ברורות על כך שחמאס תומכת בארגון "ולאיאת סיני" השייך לדאע"ש. בפיגועים האחרונים חמאס העניקה סיוע בנשק ובארגון לקבוצה התומכת בדאע"ש".

    עוד הוא הוסיף כי "יש לנו דוגמאות למפקדים בחמאס שהשתתפו באופן פעיל בסיוע זה. ואא'ל פראג' מפקד גדוד בזרוע הצבאית של החמאס הבריח פצועים מסיני לרצועת עזה".

    בתשובה לשאלת התיאום בין ישראל למצרים השיב: "מצרים מדינה חזקה ועצמאית. התיאום הוא בין חמאס לקבוצה התומכת בדאע"ש. עבדאללה קיטשי הוא מאמן בכיר בזרוע הצבאית של החמאס והוא אימן פעילים של ארגון ולאיאת סיני".

    "לזרוע הצבאית של החמאס יש קשר עם דאע"ש. קשר בתחום הארגון והתחמושת. אני משוכנע בדברים שלי ויש לי הוכחות".

    בתשובה לשאלה נוספת על מידת התיאום בין ישראל למצרים השיב: "התיאום הוא רק על פי הסכם השלום. מצרים היא מדינה עצמאית וחזקה. התיאום הוא רק מה שצריך על פי הסכם השלום".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה ידוע ש

      חמאס=חיזבללה=אל קעידא=דאעש
      כולם רצחנים כולם הורגים כולם שונאים כולם מפציצים וכ"ו

    2. 1

      דאעש=חמאס=אל קעידא=חיזבללה
      כולם רוצחים,כולם אכזרים,כולםרשעים,כולם ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏……….