הנשיא המנותק: השיק עץ משאלות והתייחס לטרור במצרים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הנשיא המנותק: השיק עץ משאלות והתייחס לטרור במצרים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנשיא לשעבר שמעון פרס השיק היום יחד עם מאות ילדים ישראלים ופלסטינים את "עץ משאלות השלום". במהלך הטקס שכח כבוד הנשיא את גל פיגועי הטרור ששטף את ישראל בחודש האחרון והתייחס לאירועי הטרור במצרים באומרו "הטרוריסטים הקיצוניים הם אויבים של כולנו, ועל כולנו להתאחד ולהילחם בטרור הקיצוני ללא פשרות, ובמקביל לקדם הסדר מדיני"

    "האיסאלם הקיצוני מפורר ופוגע במדינות המוסלמיות שלצידו ומנסה לפגוע גם בישראל. הטרוריסטים הקיצוניים הם אויבים של כולנו, ועל כולנו להתאחד ולהילחם בטרור הקיצוני ללא פשרות, ובמקביל לקדם הסדר מדיני. אני יודע כי במשאלות כל הילדים נמצא השלום.

    פרס תלה עם ילדים מיפו, אבו גוש והרשות הפלסטינית את משאלותיהם ואמר: "אני מסתכל עליכם הילדים ויודע כי בזכותכם יגיע שלום כמה שיותר מהר. בין ילדים אין הבדלים ולכולם הזכות לחיות בכבוד ובשלום הדדי- השלום נמצא במשאלות הילדים מכל העולם".

    עץ השלום הוא חלק מהפרויקט הבינלאומי Peace tree אשר חוגג השנה עשור לפעילותו בכל העולם, במסגרת האירוע יובאו לרחבת הסינמטק עצי זית, בין ענפיהם ייתלו משאלותיהם של הילדים שיכתבו / יצוירו על מגזרות נייר. שולחנות יצירה יוצבו ברחבה במהלך כל ימי הפסטיבל, והילדים המבקרים יוכלו להוסיף את משאלותיהם על עצי הזית.



    0 תגובות