ילין: "האיסלאם נהיה קיצוני ואנחנו מגמגמים"

    שלמה בן יוסף 1 Comment on ילין: "האיסלאם נהיה קיצוני ואנחנו מגמגמים"
    10:58
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ טלי גוטליב זועמת: "זה שוחד טהור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ילין מ'יש עתיד', ראש המועצה אזורית אשכול לשעבר התייחס הבוקר (חמישי) במדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ב'קול חי' לאיום בדרום ואמר כי "האסלאם הופך ליותר קיצוני, מה שהיה פעם קיצוני היום זה מתון, ואנחנו מגמגמים, היינו יכולים היום אחרי צוק איתן להיות עם הסדר מדיני לא של שלום, אבל משהו מגובש יחד עם כל המדינות המתונות, ירדן ומצרים שיש להם ענין למגר את הטרור, אי אפשר להשאיר את המצב כפי שהוא קיים".

    לדבריו נכנסים היום לרצועה בין 400 ל600 משאיות ביום. "זה מגוחך איך אנחנו משקמים את עזה תוך כדי שהם ממשיכים לחפור מנהרות וליצר טילים".

    ברור שהם חופרים מנהרות?
    אין ספק. גם צה"ל יודע שהם חופרים מנהרות, הם חופרים כל הזמן בתוך הרצועה אבל המוטיבציה שלהם היא לחצות לכיוון ישראל.

    ילין הצהיר כי הוא מבולבל. "ראש המשלה מדבר על איראן כאיום, אין ספק שהמנהרות זה איום ממשי מבחינת צה"ל והאזרחים, צה"ל עושה את כל המאמצים, ואני מתכוון גם למשרד הביטחון לייצר כיפת ברזל, וגם לתת מענה לאיום המנהרות.

    אבל אם אתה לא הולך ומסביר בעולם אתה תפסיד בכל מקום. מדינה יכולה להמשיך להתקיים בלי טריליון דולר של גז אבל בלי מעורבות חברתית זה מה שיפיל אותה.

    הוא המשיך ותקף כי המנהיגות חלולה – אין מנהיגות. "כרגע בקונסטלציה אין אפשרות להגיע להסכם, אז תגיד את זה גם בעולם, תמשיך להלחם, הפלסטינים תוקעים לנו רגל בכל מקום בעולם, רק מיליארד אחד תעביר ממשרד הביטחון להסברה ותראה מה קורה פתאום".

    הוא סיים ואמר כי הוא קצת יותר רגוע מאיום המנהרות. "אבל אני פחות רגוע ממה שקורה בכנסת, אנשים מזהים שהמצלמות מולם והכל משתבש".



    1 תגובות

    מיין תגובות