יריב לוין: כל בנייה של מלון בארץ זה נס

    שלום בידרמן No Comments on יריב לוין: כל בנייה של מלון בארץ זה נס
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התיירות יריב לוין אמר בסוף השבוע במהלך ראיון לחדשות 10: קיבלתי את משרד התיירות ללא מאבק פוליטי, יש לתיירות פוטנציאל עצום. יחד עם הגז והחדשנות הטכנולוגית, יכולים להיות לנו שלושה עוגנים כלכליים. הכשלים פה הם רבים, כשכל בנייה של מלון פה היא נס".

    דבריו נאמרו בתגובה לסדרת הכתבות ‫אפס בתיירות‬, ששודרו בערוץ פרי עבודתה של הכתבת נגה ניר נאמן כשבמהלך סדרת הכתבות נחשפו לא מעט כשלים וביורוקרטיה שגורמים להתאיידות של 40 מיליארד ש"ח מהתמ"ג השנתי של מדינת ישראל.

    לדבריו, "חייבת להיות הלימה בין השיווק לבין מפעילי התיירות וחברות התעופה. משמעות ההשקעה בתיירות היא כלכלית ומסייעת משמעותית באופן ישיר לתעסוקה בעיקר בפריפריה, כשגם במישור ההסברתי ובמישורים נוספים, המשמעות הפוטנציאלית של קידום וחיזוק ענף התיירות, היא ללא שיעור".

    "תחום התיירות בישראל לא זכה למיקוד שנדרש, אין לתיירות בישראל את ההבנה והכרה בצרכים הנחוצים ולפוטנציאל שטמון בענף. אין לו לובי גדול שעוזר ומסייע לו. גם המצב הביטחוני, למרות שהוא בהחלט מקשה הוא לא מצדיק את המציאות העגומה הקיימת וניתן לבצע שינוי יסודי במצב הקיים. אם יושקעו מאמצים וכספים בשיווק ובתמרוץ בתי מלון, ניתן לשנות את הנתונים באופן דרמטי" אמר לוין.



    0 תגובות