פלח שוק 16.5.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 16.5.12
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/05/pelach-shuk-16.5.121.mp3|titles=pelach shuk 16.5.12]

    'רשת יש' ממשיכה במגמת הוזלת המחירים לצרכן החרדי, ומשיקה השבוע מבצעים על מגוון מוצרים בהם: גבינת 'טרה', פסטה 'אסם', גביעי גלידה 'יש', 'טיטולים פרימיום' ועוד.

    'תנובה' נערכת לקראת חג השבועות עם מבצעים, מוצרים מיוחדים וחוברת המתכונים המסורתית לחג. בין המוצרים שיימכרו במיוחד לרגל החג: מלית גבינה ממותקת, 4% שומן, בניחוח וניל למילוי בלינצ'ס ומאפים, גבינת 'נפוליאון' עם פלפל שחור ועוד.

    'טעמן' מציגה לקראת שבועות שמן זית כתית מעולה טעמן מבית 'BORGES' מספרד. השמן מגיע ממטעי הזיתים הגדלים בחבל 'אנדלוסיה' אשר בדרום ספרד. השמן של 'טעמן הוא בכשרות בד"ץ העדה החרדית ונמכר כעת לקראת שבועות במחיר משתלם.

    'AVIS' מציעה מבצע לחג השבועות במסגרתו שוכרים רכב מערב החג ועד צאתו ב- 333 שקלים. המחיר מתייחס להשכרת רכב קטן אוטומטי בקבוצה B וכולל מע"מ וכיסוי כנגד נזק וגניבה ולנסיעה של עד 900 ק"מ בכל ימי ההשכרה.

    'אל על' משיקה שירות חדש: "אל על UPGRADE". השירות מאפשר לנוסעי מחלקת תיירים לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים במחיר משתלם על ידי הגשת הצעת מכרז באתר האינטרנט של החברה. הצעות השדרוג הטובות ביותר יזכו את הנוסעים המציעים בשדרוג למחלקת עסקים והודעה על הזכייה תינתן 30 שעות לפני מועד הטיסה.

    למשרד הפרסום 'גל אורן BSD' מצטרף בית ההשקעות 'מיטב'. 'מיטב' מנהלת כ-46 מיליארד שקלים במגוון מוצרי השקעה. לפני כשנה רכש 'מיטב' את הפעילות של בית ההשקעות 'הילת שוהם' ומציע מגוון רחב של פתרונות פיננסיים והשקעה כהלכה בפיקוח 'המכון לכלכלה עפ"י ההלכה', בראשות הרב אריה דביר בהנחיית הגרי"ש אלישיב.

    דני שרף, נשיא 'הנקל סוד' ושרון ישראלי סמנכ"ל 'הנקל סוד' צילום: יעקב נחומי

    'הנקל סוד' משקיעה 3 מיליון שקלים במיתוג מחדש של המותג 'סוד' תחת הסיסמא: "הסוד הוא בניחוח". דני שרף, נשיא חברת 'הנקל סוד' סיפר לרדיו 'קול חי' על המוצרים החדשים:
    [audio:/wp-content/uploads/2012/05/sod.mp3|titles=sod]
    את הדברים הביאה לשידור יעל איבר.

    בטקס מיוחד נחתם, זו השנה הרביעית, הסכם שיתוף פעולה בין 'בנק מרכנתיל' ובין ארגון החסד 'יד אליעזר'. במסגרת ההסכם משתתף הבנק במימון פעילותם של למעלה ממאה חונכים הפועלים מטעם 'יד אליעזר' ולוקחים תחת חסותם ילדים ובני נוער הזקוקים לסיוע רגשי ולימודי.



    0 תגובות