צפו • עו"ד הלברטל מתנצל בשידור "לא על התוכן אלא על הצורה"

    דוד קליגר 7 Comment on צפו • עו"ד הלברטל מתנצל בשידור "לא על התוכן אלא על הצורה"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד דב הלברטל הגיש היום את התוכנית השירים שאהבנו ברדיו קול חי. הלברטל עמד בעין הסערה לאחר שפרסם ברשת מאמר בוטה על חטיפת שלושת הנערים.

    המאמר שכתב נפתח במילים הבאות: שמעתי שחיברו כבר שיר לכבוד שלשה החטופים. משהו שמדבר על נקמה. בתקוה ששיר כזה לא יוביל לעוד רעיון לרצח ערבי, הייתי מציע שיר אחר לכבוד השלושה. הפזמון החוזר בשיר שבחרתי יהיה – כמה טוב שהם נחטפו ונהרגו.

    היום הוא בחר לפתוח את התוכנית בהתנצלות ברורה: "תוכנית זו למעשה תוכננה לפני מספר ימים. דווקא זה נותן את ההזדמנות להבהיר ולהתנצל על מאמר שפרסמתי, אתמול למעשה בלילה, פורסם ודן בעניינם של שלושת החטופים. המאמר בעצם עניינו להביע ביקורת חריפה על מה שניתן לכנות "ההוליוודיזציה של המוות". בזה אין בי מקום לחזור. אבל הניסוח, הניסוח שנכתב בהרבה ציניות וחריפות, פגע במאות אנשים שפנו בכתב והעל פה בעקבות המאמר, בהקשרים שונים ובמקומות שונים, וגם כך נטען ואפשר להבין את זה, זה פגע גם במשפחות.

    אז על התוכן, על זה אולי לא צריך להתנצל, לשם אני מפנה את הקוראים, אבל על הצורה אני בוודאי חייב להתנצל ואני מתנצל ללא סייג ולכן בהזדמנות זו אני למעשה מחבק, עד כמה שזו נשמעת איזו אמירה ערטילאית, את המשפחות היקרות שאיבדו את יקיריהן, שמילים לא יוכלו להכיל את הסבל שהן עברו ואת מה שהן עוברות וגם את הציבור שנפגע בעניין כל כך רגיש וחמור, וייחודי במקרה הזה, אני מתנצל על זה ללא סייג. על הסגנון, על החריפות, אבל מאמרים פובליציסטיים לפעמים מביאים את הכותב למחוזות אולי לא ראויים בניסוח.

    אולי בעניין הזה גם שינינו את השיר הראשון ונתחיל עם השיר "אדרבא" בביצוע מחודש של יוסי גרין והילדים, זה מתאים גם בתוכנו להתנצלות ולהבהרה הזו, ילדים זה ביטוי לתמימות וטוהר, זה בעצם מה שביקשנו באותה ביקורת על העניין של שלושת החטופים, הי"ד".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      לתלות אותו מיד.! בעינויים חולה נפש בוגד הזויי פסיכופט מגלומן,,,,,

    2. 5

      הלברטל אינו ראוי להיות מגיש ברדיו קול חי. מחרחר ריב ומדון בין יהודים באופן קבוע. חסר מעצורים בהתבטאויותיו, פרובוקטיבי, מלא יהירות. אני קורא להנהלת הרדיו להשעותו מיד משורות תחנת הרדיו, ולשים תחתיו אדם ראוי אישיותו גורמת לעם ישראל עליה רוחנית ולא רגשות מדון ותככים.

    3. 4

      אני שמעתי את עורך דין הרבטל אומר זאת זה היה אם אני לא טועה זה היה בתוכנית הקבינט בסביבות סוף חודש סיוון ותחילת חודש תמוז הוא אמר את זה מלחץ ואפילו הוא מודה בזה בסרטון ומדבריו שזה לא היה צריך לאמר

    4. 3

      תגובה למשה – הלברטל אינו שדרן, רק התארח!

    5. 2

      מהההההההההההההה יש לו מושג כזה סליחה ????????

    6. 1

      תגובה נוספת למשה- ומה עם שמירת הלשון? מאזין שכותב כאלו דברי לשון הרע כן ראוי להופיע באתר רדיו קול חי??