נתניהו: מקימים מערך התקפי וגם הגנתי מול החרם

    שלום בידרמן | צילום: אלי קובין No Comments on נתניהו: מקימים מערך התקפי וגם הגנתי מול החרם
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ישראל רואה בחמאס אחראי לכל ירי מרצועת עזה לעבר שטחנו. לא שמעתי שום גורם בקהילה הבינלאומית מגנה את הירי הזה, וגם באו"ם לא פוצים פה. מעניין אם השתיקה הזאת תימשך כשנפעיל במלוא עוצמתנו את זכותנו להגן על עצמנו. שיהיה ברור: הצביעות שמתפשטת בעולם לא תכבול את ידינו מלהגן על אזרחי ישראל. כך פעלנו, כך נמשיך לפעול" כך נתניהו הבוקר בפתח ישיבת הממשלה.

    עוד אמר נתניהו כי "פעולה נוספת שאנחנו מצויים בעיצומה היא הקמת מערך התקפי, קודם כל התקפי, וגם הגנתי, מול הניסיונות להטיל חרמות על מדינת ישראל ולפגוע בזכותו של צה"ל להגן על אזרחי המדינה. מבחינתם של מחוללי החרם, ההתנחלויות ביהודה ושומרון אינן מוקד הסכסוך, אלא ההתנחלות שלנו בתל אביב-יפו, בבאר שבע, בחיפה, כמובן גם בירושלים.

    בזמן שאנחנו קוראים לחידוש המשא ומתן המדיני, הפלסטינים מקדמים נגדנו צעדים באו"ם ובבית הדין הבינלאומי בהאג. הם בורחים ממשא ומתן, ובה בעת מקדמים נגדנו סנקציות בינלאומיות והחלטות במועצת הביטחון בעקבות כך שאין משא ומתן. הם ברחו לברק, הם ברחו לשרון, הם ברחו לאולמרט, הם בורחים לכולם – ואחר כך הם מאשימים. גם כאן אין גבול לציניות, ומצער אותי שיש כאלה שנופלים לתוך המלכודת הזאת של הצביעות המאורגנת.

    מול הניסיונות לפגוע בישראל בשקרים, בהאשמות שווא ובחרמות, עלינו להתייצב, ימין ושמאל, כאיש אחד, להדוף את הלחצים, לחשוף את השקרים, לתקוף את התוקפים. נלכד כוחות בארץ ובעולם, ננפץ את השקרים של אויבינו וניאבק על זכותה של ישראל לחיות בשלום וביטחון, לחיות בכלל".



    0 תגובות