- רדיו קול חי - -

פרק 12: #שישינייעס עם מני גירא-שורץ • האזינו לתוכנית המלאה

גם הלילה (חמישי) ב'קול חי', תוכנית הרדיו של ליל-שישי שמצליחה להסעיר בכל שבוע מחדש את השיח במגוון נושאים, עם נבחרת עיתונאים מושחזים, שלא חוסכים בחשיפות וגילויים שלא תשמעו באף תוכנית רדיו אחרת.

הצוות באולפן: מני גירא – שורץ עורך ומגיש. חברים בנבחרת העיתונאים השבועית: ישראל כהן, איתי גדסי, יעקב גרודקה, בועז בן ארי, אלי ביתאן.

קבלו את עשרת הנושאים המרכזיים שעלו לדיון על שולחן שישינייעס בליל-שישי הנוכחי.

1) האם דרעי נכנס למלכודת, לוקח על עצמו את הטיפול בגז, מול קובי מימון, שמעורבותו פסלה את כחלון שהודיע, ומסתכן עכשיו בכניסה למלתעות הביקורת על הון – שלטון.

2) איך גפני הגיע למעמדו. זוכה לכבוד כה גדול והערכה מקיר לקיר. האם מדובר בהתנהלות תקשורתית חכמה ומוצלחת, או משהו שהוא הרבה יותר גדול מזה.

3) נדב פרי. הסיפור של העיתונאי שחוצה את הקווים לכיוון המעסיקים הפרטיים והעשירים, מגלגל דיון על הקשר שבין תקשורת לשלטון, תקשורת להון. ומה קורה במגזר החרדי בהקשר הזה.

4) ההופעה של שוואקי, ועדות שיוצאת משם על ידי עיתונאי שמעורר סערה ומגלה כי הטענות של משמרות הקודש נכונות. פריצות, ריקודים מעורבים, האם מקרה שוואקי מוכיח שאין צ'אנס. מוזיקה זה לחתונות בלבד.

5) יצחק רביץ. האיש שהסעיר את התקשורת החרדית וספג מכה קשה מבית הנשיא. הסיפור המלא.

6) הקרב של דרעי ביהודית יוסף מגיע לשיא, הכריזו על הקמת רשת גנים חדשה שתתחרה בזו של משפחת יוסף

7) המלחמה החסידית על הווטסאפ והשפעותיו הדרסטיות על הציבור החרדי, לצד המלחמה הספרדית על הטלפונים הכשרים.

8) אפליית נשים חרדיות ועושק הגננות. בין היתר מעסיקים חרדים שחומדים את הכסף לעצמם וגורמים לעיוות

9) דרעי החל לחדד האשמות נגד אלי ישי. גם על רשת החינוך שנכשלה בגללו וגם על צעד מכירת יום ליום שהגדיר כטעות משהו מכוון או מקרי?

10) העיתונאי החרדי המוערך בעיניכם. נמקו והסבירו למה.

להאזנה לתוכנית המלאה:

/wp-content/uploads/2015/06/שישיניעס-05.06.15-לאתר.mp3 [1]