- רדיו קול חי - -

החרם על ישראל • תגובות חריפות נגד מנכ"ל חברת אורנג' העולמית

תגובות חריפות לדברים שאמר מנכ"ל חברת אורנג' העולמית  סְטֶפַאןֱ רִישַׁאר כי היה שמח להפסיק את פעילות החברה בישראל לולא הקנסות הכבדים שיוטלו על החברה.

סגנית שר החוץ, ציפי  חוֹטוֹבֵלִי, שיגרה מכתב דחוף למנכ"ל חברת אורנג', וקראה לו שלא להיות חלק מתעשיית השקרים המכוונת נגד ישראל.

היא דרשה ממנו להבהיר את כוונותיו בהקדם. במשרד החוץ מגדירים את הצעד "עליית מדרגה של ממש".

יושב ראש האופוזיציה יצחק הרצוג הגדיר את החרם על ישראל כסוג חדש של טרור אך גם מטיל אשמה על מדיניות הממשלה שלא נוקטת בצעדים למנוע את הסחף.

יושב ראש יש עתיד יאיר לפיד שייצא החודש לסדרת פגישות עם מקבלי החלטות ונציגים שונים בארה"ב ובריטניה אמר כי בנושאים אלה אין הבדל בין ימין ושמאל.

חיים סבן, בעלי פרטנר שמחזיקה בזכויות על השם אורנג' בישראל אמר: "אני גאה להיות בעל השליטה בחברת פרטנר, שהנה חברה בבעלות ישראלית, החוכרת את המותג אורנג'. איומים לא ירתיעו אותי, אמשיך לפעול בישראל ולהוביל את המאבק העולמי למען ישראל".

מחברת פרטנר נמסר: "אנו מצרים על דבריו של מנכל פראנס טלקום העולמית. ברצוננו להדגיש כי חברת פרטנר הינה חברת ישראלית בבעלות סבן קפיטל גרופ שבבעלות חיים סבן והציבור ואינה בבעלות פראנס טלקום (אורנג צרפת). החברה מחזיקה במותג Orange מאז 1998, והקשר היחידי ביננו לבין פראנס טלקום הוא המותג בלבד. החברה תמשיך לשרת נאמנה את כל הציבור במדינת ישראל ללא אפליה או אבחנה כלשהיא."