הרבי מסדיגורה: "האזעקות – מסר משמים להתחזק בשמירת השבת"

    שלמה בן יוסף | צילום: בעריש פילמר 1 Comment on הרבי מסדיגורה: "האזעקות – מסר משמים להתחזק בשמירת השבת"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעת הישמע האזעקות באשדוד אתמול, עמד האדמו"ר מסאדיגורה על מפתן בית מדרשו של האדמו"ר משומרי אמונים באשדוד. היה זה לקראת סיום ביקורו של האדמו"ר מסאדיגורה, שפקד אתמול את קהל חסידיו בעיר בביקור קצר של מספר שעות בהן קיבל את קהל חסידיו לברכה, כשטרם צאתו ביקש לבקר את האדמו"ר משומרי אמונים ברח' בעל הנס. אולם, מיד בתחילת הביקור הושמעה לפתע האזעקה.

    וכך, בשעה שבה החרידו קולות הצופרים את העיר, היסבו להם האדמו"רים יחדיו כאשר הציבור מאזין בקשב רב וביראת הרוממות לדברים. זמן מה לאחר מכן דווח כי אחד הטילים נפל בסמוך לכניסה הדרומית לעיר, בקרבת מקום למרכז 'ביג פיישן' הנמצא לאחרונה בעין הסערה בעקבות חילולי השבת הנוראיים המתרחשים בו.

    בתוך הדברים אמר האדמו"ר מסאדיגורה כי "כיהודים יודעים אנו שאין דבר הנעשה שלא בהשגחה. ואכן, זכינו לראות נסים כאשר הטילים לא פגעו באף אדם מישראל ולא גרמו לנזק לא בגוף ולא ברכוש, אך זאת בשל מסירותם של אלפי ישראל השומרים על השבת ובזכות התפילות שהושמעו אך בשבוע האחרון בעיר".

    עם זאת, אמר, "על תושבי העיר לראות בכך רמז משמים, שכן השבת היא המזוזה והשמירה על העיר וכאשר טיל נופל בקרבת מקום לאתר המחלל שבת, יש להסיק מכך שיש להתחזק בשמירת השבת ולפעול ככל האפשר למיגור חילולי השבת המאיימים על ביטחונם של תושבי העיר".

    האדמו"ר משומרי אמונים הוסיף כי השבת מקור הברכה ומיניה מתברכין כל שיתא יומין, ואין ספק כי בזכות התייצבותם של התושבים הרבים לימינה של השבת ונכונותם לפעול למענה, ובעיקר בזכות תפילת רבים של אלפי תושבי העיר שהתכנסו לתפילה יחד שבטי ישראל – זכינו לראות חסדי ה' עין בעין.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כפי שידוע לי שעה האדמו"ר בעת האזעקה ברכבו לעבר ביהמ"ד של החסידות בעיר ולא שעה לצד האדמו"ר משומרי אמונים