ליל חג השבועות • שער שכם: שני נערים נדקרו ונפצעו בינוני

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on ליל חג השבועות • שער שכם: שני נערים נדקרו ונפצעו בינוני
    16:30
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע דקירה בעיצומו של חג השבועות: שני נערים כבני 17 נדקרו לפנות בוקר בליל החג בעיר העתיקה בירושלים ליד שער שכם. שני הצעירים נדקרו בגבם ע"י מחבל שנמלט. הכוחות שהיו בפריסה רחבה לכדו את המחבל לאחר מס' דק. השניים נפצעו בינוני.

    מסיכום האירוע עולה כי – שני צעירים יהודים כבני 17 שהלכו ברחוב הבד בעיר העתיקה לכיוון הכותל המערבי, הותקפו מאחור על ידי מחבל ערבי כבן 19 תושב העיר העתיקה שדקר אותם באמצעות סכין ונמלט. מיד עם קבלת הדיווח החלו סריקות נרחבות בתוך העיר העתיקה ע״י שוטרי מרחב דוד, מג״ב ויס״מ.

    בנוסף, אחראי המשמרת במב״ט 2000 רס״ר מהראן סרחאן, החל לסרוק את המצלמות באזור האירוע, זיהה את החשוד והכווין כוחות סיור דוד ומג״ב שעצרו את החשוד מיד שהגיע לביתו. בחיפוש שנערך נתפסו בצמוד לביתו הסכין וממצאים נוספים הקושרים את החשוד לאירוע.

    הפצועים פונו ע״י מד״א במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם. החשוד הועבר לחקירה במרחב דוד לבירור נסיבות האירוע.

    אחראי משמרת במב״ט 2000, מהראן סרחאן סיפר כי "מיד שהתקבל דיווח על דקירה ברחוב הבד, התחלתי לסרוק את המצלמות, זיהיתי את האירוע והחשוד והכוונתי את הכוחות עד למעצרו".

    ממר דוד, נצ״מ אבי ביטון סיפר כי "פריסת הכוחות הרחבה בעיר העתיקה יחד עם המקצועיות של שוטרי מב״ט 2000 הביאה למעצר המהיר של החשוד".

    ממד"א נמסר על 2 גברים יהודים שנדקרו סמוך לשער שכם ברח' סולטאן סולימאן במזרח ירושלים (ככה"נ כשהיו בדרכם לכותל). חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם 2 נערים כבני 17 במצב בינוני יציב, בהכרה, עם פצעי דקירה בפלג גופם העליון.

    פאראמדיקית מד"א אלומה סימון שטיפלה בנערים סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו קבוצה גדולה של צעירים שהיו בדרכם לכותל, על המדרכה ישבו פצועים שני נערים כבני 17 במרחק של מטרים ספורים אחד מהשני, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי דקירה בפלג גופם העליון , הענקנו להם טיפול ראשוני בשטח ופינינו אותם בשתי ניידות טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבם מוגדר בינוני ויציב".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לצערי האירוע היה בשעה 2:30 וארך 10 דקות עד להגעת כוחות הביטחון
      היה שם אך חייל אחד שדיווח את הנ"ל ..