חזו חזו בני חביבי • רבבות צפויים לפקוד את הכותל המערבי בירושלים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חזו חזו בני חביבי • רבבות צפויים לפקוד את הכותל המערבי בירושלים
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות אלפים יגיעו היום לירושלים לקראת חג השבועות, בחצרות החסידים ברחבי הארץ יגיעו אלפים לשהות במהלך החג וגם בהיכלי הישיבות ובבתי הכנסיות ישקדו רבבות לומדי תורה על תלמודם עד אור הבוקר.

    אלפי חסידי גור יציינו בחג השבועות את יום פטירתו של האדמור בעל האמרי אמת מגור ויעלו לקיברו שבחצר ישיבת גור בשכונת גאולה בירושלים.

    במשטרת ירושלים צופים שעשרות אלפי מתפללים יגיעו לעיר העתיקה והגבירו את האבטחה בכל האזור, כמו"כ המשטרה מבהירה כי תנקוט ביד קשה כנגד כל מי שינסה להפר את הסדר הציבורי בעיר העתיקה מכל צד שהוא.

    אגף התנועה במשטרה קורא לציבור הנוסעים להקדים היום את נסיעתם ולא לחכות לרגע האחרון כדי למנוע עומסי תנועה. קווי התח"צ יתוגברו מריכוזי הערים החרדיות באופן משמעותי היום ובמוצאי החג.

    יצוין, כי גם ארגוני ההצלה 'איחוד הצלה' ומד"א ערוכים לתת מענה לכל קריאה במהלך השבת והחג. כמו"כ, משפחת ויסנשטרן וצעירי חב"ד המחלקים כיבוד קל עם עלות השחר ברחבת הכותל המערבי יעמידו השנה אלפי כוסות שתיה חמה וקרה וכן כיבוד קל.

    מוסדות 'דור ודור' הקימו כמידי שנה את האוהל המרכזי ברחוב שמואל הנביא פינת פולנסקי המשמש כתחנת ריענון לאלפים הצועדים רגלית אל הכותל המערבי בליל החג.



    0 תגובות