מרגי: "מצדיק את דרעי על סילוק המפריעים לתנועה"

    אברהם זילבר 3 Comment on מרגי: "מצדיק את דרעי על סילוק המפריעים לתנועה"
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר וועדת חינוך המיועד ח"כ יעקב מרגי מרגיע את הרוחות סביבו בראיון אצל אבי מימרן ב'קול חי' ומצהיר:

    "רוצה להודיע בשידור לכל אוהבי וידידי והדואגים לשלומי והחוששים לפגיעתי, חוץ מהצרידות שיש לי מהלילה הארוך בכנסת עד שהוקמה הקואליציה, הכל בסדר איתי, קיבלתי תפקיד נכבד שחשקתי בו, ואני מרוצה ממנו, מודה לה' על הזכות שנפלה בחלקי".

    על סיעת ש"ס בראשות אריה דרעי אומר מרגי כי "אין ספק שכיום אין מתחים ומחלוקות כבעבר, כולם מגובשים והולכים אחרי ההנהגה, זה דבר מבורך עבור כולנו, היו לנו שנתיים לא קלות, עברנו את זה ואני מברך את היו"ר דרעי על כל פעילות  שהוא עושה עבור הגיבוש של ש"ס".

    כאן הופך מרגי לנחרץ יותר "שלא יהיו ספקות, כל אחד שלא חפץ ביקרה של התנועה והורס אותה מבפנים, אין מקומו איתנו, לגיטימי לגמרי שדרעי מסלק את אותם אלו המפריעים להתנהלות התנועה, גם העוזר שלי נזרק בעקבות אי אימון עם יו"ר התנועה בגלל קרבתו לאלי ישי, אני יכול להעיד שעם הכל דרעי נוהג במידת הרחמים כלפי נוספים".

    מרגי מסופק מההסכם הקואליציוני שחתמה ש"ס: "קיבלנו כלי עבודה מצויינים כדי שנוכל לעשות הרבה דברים טובים למען עם ישראל, התקיים בנו הפסוק 'וראך ושמח בליבו', כולם מרוצים, דרעי סידר את כולנו על הצד הטוב ביותר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      רק שימשיך ככה. בעז"ה.

    2. 2

      גואל נפש אריה דרעי עושה מה שבא לו ומסלק את מי שהוא רוצה גועל נפש ושוב גועל נפש

    3. 1

      גועל נפש אלי ישי הפריע לשס שקרנים פשוט אריה דרעי עושה מה שבא לו בשס הוא לא מפחד המשנה במסכת אבות אומרת את דאטפת אתפוך וכל מתפיך יתיפוך