ליצמן נגד אשר: "אף פעם לא הייתי בנורבגיה, לא אתפטר"

    אברהם זילבר No Comments on ליצמן נגד אשר: "אף פעם לא הייתי בנורבגיה, לא אתפטר"
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן לא משאיר ספקות בראיון אצל אבי מימרן במהדורה המרכזית ב'קול חי':

    "אף פעם לא הייתי בנורבגיה," אומר ליצמן בציניות אך בנחרצות "כבר הודעתי ואומר כעת שוב, לא מכיר בחוק הנורבגי, אינני הולך להתפטר לטובת יעקב אשר".

    על הדרישה למנותו לשר אומר ליצמן: "אתן לך דוגמה, סמנכ"ל שמנהל טוב את המפעל והמכירות והתוצאות טובות והבעה"ב מרוצה, מישהו יתווכח איתו על התואר? זה נושא לדיון בכלל? אותו הדבר, אני כסגן שר, כאשר אף אחד לא מתווכח על העשייה שלי כסגן לעומת מה שעשתה השרה גרמן בקדנציה האחרונה".

    כאן נשאל ליצמן מדוע בכל אופן ההתעקשות הגדולה שלא להתמנות לשר? "אינני רוצה לשנות מסורת," עונה ליצמן "אם ייאלצו אותי, ובג"צ יחייב אותי שאתמנה לשר, אעלה את הנושא מול מועצת גדולי התורה והם יחליטו מה עלי לעשות".

    "למדתי המון בביקור פתע אמש בבית החולים אסף הרופא, הביקורים הללו עוזרים לי ללמוד את המצב כרגע בחדרי המיון ומה טעון שיפור באופן מיידי, שמעתי את החולים ומערכת הרפואה, אני מסכים להתחייב שאנשים יפסיקו לחכות חודשיים למכשיר mri, אין לזה הגיון, ימתינו גג שלושה ימים".

    בעניין בית החולים באשדוד ליצמן מביא איתו בשורה:"תוך שנתיים בית החולים יפתח את שעריו וייחל לפעול, אסותא פועלים ביחד עם עמותת רפואה וישועה שהחלה את הטיפול בזמנו בנושא, והם מתקדמים יפה לקראת פתיחת בית החולים".



    0 תגובות