- רדיו קול חי - -

מיום ג' הקרוב: שביתה כללית בביתר עילית

תחושה חגיגית לא תהיה בעיר ביתר עילית ביום שלישי הקרוב ר"ח סיוון. במקום תחושת חגיגיות כיאה לראש חודש, צפויים תושבי העיר להיתקל בערימות זבל והיעדר פעילות עירונית מעשית, בשל שביתה כללית שצפויה בעיר.

במכתב ששיגר יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים לראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין הוא הודיע על ההשבתה ביום שלישי הקרוב, כאשר הוא מציין כי למרות ניסיונות ההידברות עם העירייה, הם העלו חרס, וכי אין מנוס מהשבתה.

עם זאת גורמים בעירייה מקווים עדיין שההשבתה לא תצא אל הפועל.

בתגובה נמסר מעיריית ביתר עילית "אין שום עילה ושום נושא מהותי בגינו מושבתת העירייה, מלבד מאבקו האישי של פנחס כהן למניעת פיטוריו, לאחר שנחשד במספר עניינים חמורים, כולל חשדות לפלילים. מאבק זה לא מיועד למען העובדים אלא לטובתו האישית.

עיריית ביתר מנהלת מזה כשנה הליך משמעתי ומשפטי לפיטוריו של פנחס כהן, זאת לאחר שנתגלה כי ניצל את עבודתו בעירייה כדי להעביר תקציבים לעמותה בשליטתו, ולהעסיק עובדי עירייה בעמותה הנ"ל. כדי למנוע את פיטוריו פעל פנחס כהן להיבחר ליו"ר ועד, וכעת כחלק מהמאבק פועל להשבית את העירייה, למרות שלאף אחד מן העובדים אין מושג בעטייה של מה ההשבתה.

עיריית ביתר נחושה להמשיך בהליך פיטוריו של פנחס כהן, צעד שנידון כעת בבית המשפט לאור התביעה שהגיש פנחס כהן בבית המשפט נגד העיריה".

חבר מ ועצת העיר מנחם זידה אומר לקול חי "צר לי שהנהלת העירייה לא השכילה לשתף פעולה עם ועד העובדים שלה. אנחנו מאמינים בשיתוף פעולה של כולם וכולי תקווה שמישהו יתעורר שם למעלה ויצליח לשכנע שלא כדאי לאף צד מלחמות.  מדובר בעובדים מסורים שעושים עבודה נאמנה. הכי קשה זה שתושבי העיר סובלים."

IMG-20150514-WA0033 [1]