ליצמן השתתף בערב הוקרה למתנדבי הצלה דרום

    יוסי אשר No Comments on ליצמן השתתף בערב הוקרה למתנדבי הצלה דרום
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בערב רב רושם ורב תועלת התגבשו מתנדבי ארגון 'הצלה דרום' סביב שולחנות ערוכים במרכז הרפואי ברזילי.

    הערב התקיים במעמד חבר הכנסת הרב יעקב ליצמן, מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי ד"ר חזי לוי, מנהל ארגון הצלה דרום הרב מנחם שורץ, מתאם קשרי הקהילה של ברזילי הרב שלמה פלד וחברי הפורום היועץ האסטרטגי יענקי ביכלר, הרב אברהם בלושטין מנהל מרפאות מאוחדת בקרית גת, הרב אהרון קליין מנכ"ל מוסדות בעלז בקרית גת והרב מישל טפירו סגן ראש עיריית קרית מלאכי.

    בפני הנוכחים הופיע מנהל מחלקת קרדיולוגיה לא פולשנית פרופ' יוספי שהרצה בפניהם על הדרכים להימנע מאירועים לבבים, ועל ההדגשים שחשובים בעת קרות אירוע לבבי.

    דברים רבי משמעות נשא ח"כ הרב ליצמן שהודה למנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי ד"ר חזי לוי על פעילותו. בדבריו הזכיר ליצמן את תפקידו הקודם של מנכ"ל המרכז הרפואי, במשרד הבריאות, ואמר: "ידידי היקר ד"ר חזי לוי אמנם חבל לי שעזבת את משרד הבריאות אבל אני רואה שגם כאן אתה ממשיך במהפיכות וזה שווה יותר מהכל".

    סגן שר הבריאות המיועד הוסיף "קבלתי הוראה מהצוות שלי שלא לסייר ולקיים פגישות עד כניסתי לתפקיד, אבל הערב חרגתי מכך, אפעל רבות בקדנציה הקרובה למען המרכז הרפואי ברזילי – המקום הזה יקר לליבי והאנשים פה עושים עבודת קודש. הם יופתעו בעז"ה מהעזרה שלי".

    מנחה הערב מתנדב הארגון רמי חמד אמר בדבריו כי הקשר החזק עם המרכז הרפואי ברזילי חשוב מאד לארגון הצלה דרום. הוא הודה לרב מיכאל שורץ יו"ר הארגון ,לרב מנחם שורץ מנכ"ל הארגון והרב שלמה פלד מתאם קשרי הקהילה של בית החולים שיחד עזרו להוציא לפועל את הערב המיוחד והמועיל ולקיים שת"פ הדוק בין המתנדבים לבית החולים.



    0 תגובות