- רדיו קול חי - -

וְהִצִּיל הַלְּחוּצִים • למעלה ממאה נפגעים עד כה במירון

כוחות הצלה רבים מאבטחים את הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי במירון, על פי הדיווחים, כונני הצלה גוש דן העניקו סיוע רפואי נכון לעכשיו ללמעלה ממאה נפגעים, כשביניהם היו שסבלו מהתייבשות, מנפילות מגובה, כיוויות ופירכוסים.

כונני ההצלה ממשיכים כל העת באבטחת ההילולא על מנת להעניק סיוע רפואי לזקוקים לכך.

לאחר כ-24 שעות מאז תחילת אבטחת הר מירון ע"י כונני הצלה מסכמים בסיפוק את היממה האחרונה כשבמקרים בודדים הוצרך לפנות באמבולנסים לבתי החולים נפגעים שסבלו מפירכוסים ופגיעות מנפילה שונות.

אושי שלומוביץ מנכ"ל הצלה שב ומזכיר:" אמנם ב"ה נרשם ירידה משמעותית בכמות הנפגעים, אך מחובתנו להמשיך ולנקוט במשנה זהירות ולהקפיד על שתיית מים מרובה, להיזהר לא להיחשף לשמש לזמן ממושך, לא לטפס למקומות שאינם הוקצו לשם כך ואינם בטיחותיים ולשים לב במידה רבה לילדי החלאקה ולביטחונם".

לדבריו, "האבטחה הרפואית של הר מירון תמשך ע"י כונני ההצלה הפזורים בהר עד לסיום ההילולא והכוננים ימשיכו להעניק סיוע לכל הנזקק לכך".

כמו"כ, במהלך הלילה טיפלו צוותים של מכבי אש הפרוסים באיזור מירון ומסביב בעשרות אירועי שריפה שונים.

כלל האירועים לא היו חריגים והושגה בהם שליטה לאחר זמן קצר הודות לפריסה במספר נקודות רב באזור הקבר ומסביב וסיוריםשל צוותי כיבוי בישובים משך כל הלילה.

היום (חמישי) צפוי מזג אויר שרבי אנו מבקשים את ערנות וזהירות הציבור בהבערת אש בדגש על היערות ושמורות הטבע מסביב למירון ובכלל.