- רדיו קול חי - -

חדש: 'קול חי מיוזיק' – ערוץ מוזיקה 24 שעות ביממה

ב'קול חי' לא מפסיקים לחדש ולהפתיע. בנוסף לערוץ הרדיו המוביל במגזר החרדי והדתי מזה 18 שנה, ובמסגרת התפתחות אתר האינטרנט, משיקים ב'קול חי' את 'קול חי מיוזיק' – ערוץ המוזיקה היהודית הגדול בעולם. [1]

'קול חי מיוזיק', הנו ערוץ מוזיקה ייחודי שישדר 24 שעות ביממה, סביב מעגל השנה, מוזיקה יהודית מכל הסגנונות והגוונים. מוזיקה חסידית, מזרחית, אלטרנטיבית וכד'. הייחודיות ב'קול חי מיוזיק' הינה בגיוון וברשימות הפליליסט אותן יערכו טובי המוחות במוזיקה החסידית. החל משדרני התחנה המובילים, אמנים, מוזיקאים, עורכי תוכניות מוזיקה ואישים שונים שעוסקים בעולם המוזיקלי העשיר של כל מה שקשור למוזיקה היהודית, מהארץ ומהעולם.

ב'קול חי מיוזיק' לא ינוגנו סתם שירים בהשמעה אקראית, אלא נבנו וגובשו רצועות שידור לאורך שעות היום, לסופי שבוע ולמועדים מיוחדים. רצועות השידור נבנו בהתאמה לביקוש ולצורך של צרכני המוזיקה, כפי שעלה מתוצאות של קבוצות מיקוד ובדיקות שנערכו לפני עליית הערוץ לאוויר. כך גם השידור עצמו מתבצע מאולפן חדש שהותאם לצרכי הערוץ, עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות כמיטב המסורת המקצועית של שידורי 'קול חי'.

"ערוץ המוזיקה החדש נועד כדי לתת מענה לקהלים רבים וחשובים, שמאזינים לשידורי 'קול חי' הרגילים בחלק ניכר משעות היום, ובשעות אחרות חיפשו להירגע עם מוזיקה", אומרים בהנהלת 'קול חי' ומציינים, כי תכני הערוץ הותאמו לכלל המאזינים הפוטנציאלים בארץ ובעולם, מתוך ראיה רחבה של האופי והסגנון השונה של כל קהילה מחד, ומאידך ההבנה שאין כמו המוזיקה כדי לחבר ולאחד בין קצוות העולם. "אנחנו מאמינים שבעזרת ה' בתוך זמן קצר, 'קול חי מיוזיק' יהיה ערוץ המוזיקה היהודית הגדול בעולם וייתן מענה לצורך גדול שהיה עד היום ללא מענה".

בשלב זה ניתן להאזין לשידורי 'קול חי מיוזיק', באתר 'קול חי' 93FM.CO.IL | באפליקציה | בקו החי של 'קול חי' 058-4009393. בהנהלת 'קול חי' אומרים כי בימים אלו הם שוקדים על פיתוח טכנולוגי שאמור בעז"ה לאפשר להאזין לערוץ המוזיקה בדרכים נוספות ומפתיעות.