ליצמן: "לפיד רוצה שארוויח עוד כמה אלפי שקלים בחודש? בבקשה"

    אברהם זילבר No Comments on ליצמן: "לפיד רוצה שארוויח עוד כמה אלפי שקלים בחודש? בבקשה"
    8:25
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גל תקיפות של צה״ל על יעדי חזבאללה בדרום לבנון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ וסגן שר הבריאות המיועד יעקב ליצמן תוקף הערב בראיון אצל אבי מימרן במהדורה המרכזית ב"קול חי" את יאיר לפיד. "אינני מתרגש מדבריו של אותו שונא חרדים לחייב את הממשלה למנות שר במשרד הבריאות

     א. כבר היה בעבר שר מטעם אגו"י ה"ה הרב י.מ. לוין.

    ב. בג"צ אישר את מינוי סגן השר, אז בבקשה שיילך לבג"צ ויתבזה מול כל העולם.

    ג. עד היום ידענו שלפיד לא מבין בכלכלה או באוצר, עכשיו הראה לכולם שהוא לא מבין גם בפוליטיקה מינימלית, מה הוא רוצה שארויח עוד כמה אלפי שקלים בחודש…?" תהה ליצמן בציניות.

    כאן מרים ליצמן את קולו: "הוא העניש את כל הציבור הישראלי הן מבחינת הקצבאות ילדים שגזל לא רק לנו, אלא לכל ילד וילד במדינת ישראל, הן בתחום טיפולי השיניים כשביטל את אותם הטבות שעשיתי במשרד הבריאות, אז במקום לתת דו"ח על הגזילה שלקח מכל ילדי ישראל, הוא בא ומדבר על הסחטנות שלנו? שיתבייש לו, איזה טובה הוא עשה למען עם ישראל בתקופתו?" תוקף ליצמן וממשיך

    "המיליארדים שרצה עבור תכנית המע"מ 0 שזה לטובת קבוצתו בלבד ונגד הציבור החרדי, זה לא סחטנות, אבל טיפולי שיניים לכל הציבור הישראלי או מוצרי יסוד שש"ס מקדמת, כדי שלילד הישראלי יהיה אפשרות לטעום קוטג' בלי שהוריו יצטרכו לרוקן את הארנק, זה סחטנות? כמה צביעות אפשר?" זעק ליצמן.

    "אני עשיתי פי מאה כסגן שר ממה שגרמן ממפלגתו עשתה כשרה בבריאות, תעיד על כך כל מערכת הבריאות בישראל על רופאיה ובכיריה אז שהוא יטיף לנו מוסר?"

    "בסה"כ מדובר בתיקוני עיוות, על דרישות המגיעות לכל ציבור בישראל, לא ביקשנו מעבר, אין שום חידוש יותר ממה שהיה ב-2012, הממשלה הקודמת יצאה מפרופורציה בהקשר לישיבות שלנו, עשו כל מה שרוצים, שמנו גבול, זה הכל." מבהיר ליצמן

    כאן מציע ליצמן להזהר בהתבטאויות ובקולות הצהלה היוצאות מאי מי בתקשורת החרדית: "הכותרות המתנוססות על כאילו "תמו ימי הרעב", זו טעות וזה עושה נזק בהחלט לציבור החרדי, כאילו והגענו אל הגאולה השלימה, כי באמת לא תמו, ב-2011 לא היה רעב? החזרנו את המצב קצת אחורה, לא מעבר, הלוואי והיינו מקבלים זכויות שמקבל כאן כל אזרח בישראל."

    לסיום נשאל ליצמן ע"י מימרן לגבי הקשר החדש/ישן עם ח"כ מאיר פרוש לאחר שנות נתק ארוכות: "זה עושה לך דלקת בעיניים שאתה רואה אותנו בקשר? אם כן, תפנה אלינו, במשרד הבריאות נטפל גם בזה…"



    0 תגובות