פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

    'באדג'ט' יוצאת במבצע מיוחד לתקופת ל"ג בעומר במסגרתו יוענק יום רביעי במתנה לשוכרים רכב ל-3 ימים. בימים אלה נפתח לציבור סניף חדש ומרווח של 'באדג'ט' בשכונת גבעת שאול בי-ם המחליף את הסניף בקניון רב שפע.

    עינית - מחירים לחתניםרשת 'עינית' מציגה מסגרות משקפיים מקולקציית קיץ 2015 של מיטב המותגים המובילים: טומי הילפיגר, ריי באן, לקוסט, מונט בלאנק ועוד, במחירים מיוחדים לחתנים ולבני משפחותיהם. בנוסף ל'עינית' הסדרים עם קופות החולים ומוסדות חינוך וישיבות, המעניקים שורה של הטבות והנחות.

    4204-72-40_AMSTERDAM_SET_GREEN_3D_FRONT_L550'שוגון', שהשיקה ליין מזוודות חדש מהקלות בעולם תחת המותג "אמסטרדם", מדווחת כי נוסעים רבים שרכשו את המזוודות גילו כי מעבר לנוחות הפיזית, המשקל המופחת מסייע להתמודד עם הדרישות הקפדניות באשר למשקל עודף של חברות הטיסה. הסט כולל שלושה גדלים שונים, 20, 24 ו28 אינץ' ומגיע במבחר צבעים.

    שבת-לג-בעומר-יחצבשבת פרשת 'אמור', י"ב-י"ג אייר תתקיים במלון 'צפורי בכפר' שבת מיוחדת לקראת הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. בשבת ישתתפו החזן דב הלר, ואיש ירושלים הרב ישראל גליס.

    תמונה1'הוד לבן' מציגים לקראת ל"ג בעומר את הנקניקיות מתוצרתה מהודו משובח. ואת "שניצל דק ענק". שני המוצרים מבשר הודו שמומלץ על ידי תזונאיות, ובנוסף הן ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא שומן טראנס וללא גלוטן. השניצל הוא גם דל כולסטרול. מוצרי הוד לבן בכשרות המהודרת של בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין.

    איקאה - קולקצייה חדשה'איקאה' משיקה קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת תחת השם NIPPRIG. מדובר בשיתוף פעולה של 'איקאה' עם בעלי מלאכה מקומיים בווייטנאם ואינדונזיה המשלבת בין מוצרים מסורתיים לסגנון העיצוב השבדי והידע של איקאה. הקולקציה כוללת יחידות אחסון, ארגוניות רהיטים ואביזרים שונים.

    צילום: רועי יוחאי

    צילום: רועי יוחאי

    למעלה מאלף איש, חלקם מבכירי הקהילה העסקית בארה"ב, לקחו חלק באירוע לציון 40 שנה לפעילות 'בנק הפועלים' בארה״ב שהתקיים השבוע בניו יורק. בין המכובדים: שרים לשעבר בממשלת ארה"ב, רודי ג׳וליאני ואהוד ברק.



    0 תגובות