ח"כ סמוטריץ' ב'קול חי': "אם לא תהיה לנו השפעה מדינית נשב באופוזיציה"

    אריאל שרפר 3 Comment on ח"כ סמוטריץ' ב'קול חי': "אם לא תהיה לנו השפעה מדינית נשב באופוזיציה"
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' מ'הבית היהודי' התייחס הבוקר (שלישי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' למחלוקות שעדיין נותרו בין הבית היהודי והליכוד- והצהיר כי הבית היהודי אינה מעוניינת בתיקים לשמם אלא ביכולת השפעה על ממשלת הימין העתידית- ולא תהסס לשבת באופוזיציה אם היכולת הזאת לא תינתן לה.

    סמוטריץ' הבהיר כי כי הבית היהודי תתעקש על נושאים מהותים ובהם תנופת בניה ביהודה ושומרון חיזוק נושאים הקשורים לדת ומדינה ומניעת ויתורים נוספים לפלסטינים בצורת שחרור מחבלים או מסירת שטחים.

    האזינו:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הסמוטריץ הזה, עוד לא עבד יום אחד בכנסת וכבר יש לו הערות והצעות . נפתלי בנט !!! פתח עיניך אנשי תקומה החרדליסטים יהרסו את מה שבנית . הם פנטים הוזים , רודפי כבוד עליהם נאמר : מחריביך ומהרסיך ממך יצאו . חבל שלא הצטרפו לאלי ישי ( רק הצביעו בשבילו) . דוד

    2. 2

      בצלאל איש חדור שליחות וכישורים. חשוב שהבית היהודי יעמוד על עקרונותיו שמשותפים לציבור הדתי לאומי כולו. אנשי "תקומה החרדליסטים" הם אנשי מפתח במדינה כולה והגיע הזמן שזה יתבטא גם בפוליטיקה ובמשפט. הבעיה היא שחוסמים אותם אנשי שמאל ודומיהם שמפחדים מהשפעתם החיובית, לדעתי, כדוגמת בצלאל.

    3. 1

      לא גר ביו"ש ולא ובטח לא מציבור החרדלים, אוהב את הח"כ החדש!
      דובר איכותי שיכול לצור סחף אחריו, רהוט מעניין, ובעיקר – מדבר לעניין! כמה קשה למצא כאלה היום ולא משנה לאיזה צד פוליטי הם משתייכים