הרצליה נגד גרמן • ר"ע הנוכחי יבטל את דרישתה לתחבורה ציבורית בשבת

    ארי וידר 2 Comment on הרצליה נגד גרמן • ר"ע הנוכחי יבטל את דרישתה לתחבורה ציבורית בשבת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הליכתה של חברת הכנסת יעל גרמן לפוליטיקה הארצית ועזיבתה את ראשות העיר הרצליה, אולי הייתה בשורה טובה לציבור שומרי המסורת בהרצליה.

    לאחר שיעל גרמן פנתה בעבר לבג"ץ בדרישה להפעיל תחבורה ציבורית בשבת, מסתבר שמחליפה משה פדלון, ראש העיר הנוכחי, אינו שש להפעיל את התחבורה הציבורית בשבת ולהפר את הסטטוס קוו הנהוג שנות דור.

    העובדה נחשפה, דווקא בימים האחרונים, כשרבים דורשים להפר את הסטטוס קוו ולהפעיל תחבורה ציבורית בשבת. חבר מועצה בהרצליה, יריב פישר הפנה שאילתה במועצת העיר בדרישה לבדוק מה עלה בגורלה של הפניה לבג"ץ מימי יעל גרמן.

    העירייה השיבה לחבר המועצה וכתבה: "הפנייה לבג"ץ עדיין תלויה ועומדת ובכוונת העירייה למשוך את העתירה ולנהוג בנושא על פי הנחיות המדינה". את העתירה לבג"ץ הגישה עיריית הרצליה שאז עמדה בראשותה של יעל גרמן. העתירה הוגשה לאחר שפניות בנושא לשר התחבורה בנושא לא נענו.

    כעת, עם התברר כי ראש העיר הנוכחי מתכוון לשמר את הסטטוס קוו, אמר חבר מועצת העיר יריב פישר כי "ההרצליינים רוצים ודורשים הפעלת אוטובוסים בשבת ופדלון נכנע לדתיים בשביל הסכם פוליטי שהביא להיבחרו", אומר פישר, לדבריו, "אני קורא לחברי חברי המועצה שלא לאפשר לפדלון לבטל את הבג"ץ החברתי והכל כך צודק".

    מעיריית הרצליה נמסר: "ראש העירייה ימשיך ויפעל לשמירה על הרצליה כעיר הנהנית מדו-קיום ואיזון ביחסים הטובים שבין תושביה הדתיים לחילוניים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חולי נפש עוכרי ישראל שעליהם נאמר שם ישראל ירקב ימח שמם וזכרם שיתבייש לו מי שכתב שתחזור בעז"ה-אולי תחזור מהיכן שבאה כדברי המשנה באבות ודי לחכימא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11