אירוע הדריסה • התגובות הקשות: "שוב מנסים לטייח ולטמטם את הציבור"

    שלום בידרמן 1 Comment on אירוע הדריסה • התגובות הקשות: "שוב מנסים לטייח ולטמטם את הציבור"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד לא ברור עדיין האם התאונה אתמול היא בשוגג או שמא מדובר בפיגוע דריסה אכזרי בימין ממהרים לחרוץ דין ולהגיב. אם כי בהתבסס על מאורעות העבר יש להם סיבה לחשוש מטיוח.

    אריאל קלנר, יו"ר נשיאות צעירי הליכוד הגיב לדריסה ואמר "יום השואה נרצח יהודי בגלל שהוא יהודי ע"י מרצח ערבי. ובמדינת ישראל, שוב מנסים לטייח ולטמטם את הציבור ו"בודקים אם היה פיגוע". כל זאת כדי ש"חלילה" לא תהיה התקוממות ציבורית (בהמשך לפיגוע הסנפלינג ופיגועי הדריסה הקודמים). השם ייקום את דמו של שלום שרקי".

    חשד לפיגוע בירושלים • ההרוג: שלום יוחאי שרקי

    ארגון בצלמו מביע מחאה על כך ש"גם ביום בו אנו מבטיחים "נזכור ולא נשכח" יש מי שמזכיר לנו שגם היום רוצחים יהודים.

    אך חמור מכך יש מי שדואג להסתיר זאת מאיתנו. משטרת ישראל כבר ידועה ב"מדיניות הטיוח" שעושה מאמץ להפוך כל פיגוע לתאונה (דריסת החיילים בגוש עציון) שוד (רציחתו של אבי בן ציון) או תעלומה (נתנאל עראמי). כל הדוגמאות מהחצי שנה האחרונה. בתקווה שהממשלה שתקום תפסיק את עצימת העניים" לשון ההודעה.

    תגובת המשטרה 

    ממשטרת ישראל נמסר כי אתמול בלילה פגע רכב פרטי, נהוג ע״י גבר ערבי כבן 37 תושב ענתא החדשה, בשני אזרחים יהודים שהיו בתחנת אוטובוס בצומת האוניברסיטה העברית – דרך שועפט ופצע אותם.
    אחד הפצועים, גבר יהודי כבן 26, נפטר מפצעיו בבית החולים והפצועה השניה, צעירה יהודיה כבת 20,  מאושפזת במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם.

    החשוד נעצר ותוחקר ע״י ימ״ר ירושלים ושב״כ.  מתחקור וממצאים ראשוניים מתחזק החשד שמדובר באירוע פח״ע. יחד עם זאת החקירה נמשכת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זוכרים את נופר בת אורית שנדרסה על ידי פלסטיני בצומת אלעזר לפני כשנה גם שם המשטרה מהרה להשתיק ולהכריז שזו היתה תאונה