מגל: "אני לא מאמין לנתניהו, לא ניבהל לשבת באופוזיציה" • האזינו

    דוד לזר No Comments on מגל: "אני לא מאמין לנתניהו, לא ניבהל לשבת באופוזיציה" • האזינו
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש התקשורת לשעבר והח"כ לעתיד ינון מגל שוחח הבוקר (ראשון) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי'. בראשית דבריו התייחס מגל להרשעתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

    "בדיעבד אפשר לומר שכעומק החקירה של אולמרט כך עומק העקירה שהוא תכנן. אדם שנשבע בעבר על קדושתה ושלימותה של ירושלים וארץ ישראל ואחר כך מכר את עקרונותיו – לא פלא שקיבל מעטפות, כי בעיני יש קשר בין השחיתות בכיס לבין השחיתות בעקרונות", אמר מגל.

    מגל התייחס למו"מ הקואליציוני הזוחל בין הליכוד לבית היהודי ואמר כי "אני מודאג – לא בגלל מקומנו בקואליציה אלא כי חושב שראש הממשלה רוצה ממשלת אחדות", לדבריו, "נתניהו איפה שהוא רוצה – הוא מתקדם מהר וכמו עם החרדים כי הרי הם ישבו בכל קואליציה, גם עם כחלון הוא מתקדם כי הוא יישב בכל קואליציה, רק עם הבית היהודי ועם ליברמן הוא מתקדם לאט – כי הם ישבו בכל קואליציה".

    טענות רבות על ראש הממשלה נתניהו נשמעו מפיו של מגל, לדבריו, "נתניהו התחייב לבנט שיקבל תפקיד בכיר וגם בכל מערכת הבחירות נתניהו אמר מעל כל במה שהבית היהודי תהיה שותפה בכירה, והנה עכשיו הכל השתנה".

    מגל אמר כי "אני לא כועס ולא מאוכזב מנתניהו כי אמרנו שאי אפשר להאמין לו. אם לא ירצה אותנו בקואליציה – לא ניבהל לשבת באופוזיציה. נתניהו לחוץ מאובמה ומהשמאל ורוצה ממשלה הוא לא יהיה הסמן השמאלי אלא מישהו שייתן לו לגיטימציה בינלאומית. לכן הוא בדרך לממשלת אחדות".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות