תקדים בצה"ל • 'מכירת חמץ' לחיילים בכמה שניות

    ארי וידר No Comments on תקדים בצה"ל • 'מכירת חמץ' לחיילים בכמה שניות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם החיילים יוכלו למכור את החמץ שברשותם, ובניגוד גמור למתרחש בצה"ל, זה אמור להיעשות בקלות.

    ענף הכשרות בצה"ל השיק אתר אשר באמצעותו יוכלו החיילים להעביר הרשאה לרבנות הצבאית למכור את החמץ, כאשר הדבר היחיד שנדרש הוא למלא את פרטי החמץ והמיקום שלהם (כתובת האתר למכירת החמץ: www.kashrutidf.com).

    "לא הייתה מעולם מכירת חמץ כזו" אמר לעיתון הצבאי במחנה, רע"ן כשרות, סא"ל שרון צברי שמנפיק את אישור המכירה בתום ההליך באינטרנט. "עד עכשיו עשו את זה על פי שבלונות, בדפים. השנה השתכללנו בצורה נגישה וגמישה הרבה יותר. בתוך כמה שניות תהיה לחייל הרשאה למכירת החמץ. כך יותר אנשים ימכרו את החמץ שלהם, כי זה נגיש הרבה יותר. לכל חייל דתי יש אינטרס למכור את החמץ שלו".

    בנוסף נערכים כבר שבועות ארוכים בצה"ל לקראת חג הפסח.

    82 טונות מצות רכשו בצה"ל וזאת בנוסף לכעשר טונות של מצות שמורות בעבודת יד, עשרת אלפים בקבוקי יין, וחמש טונות של מנות דג נסיכת הנילוס ומאה טונות תפוחי אדמה יוגשו בשולחן החג. בנוסף יינתנו כ־6,000 חמגשיות וכן מארז ירקות אישי בכשרות מחמירה לחיילים חרדים בשל שנת שמיטה.

    בנוסף, 5,000 מנות סדר אישיות, הכוללות יין, חזרת, חרוסת, כרפס והגדת פסח יחולקו לחיילים המקיימים את הסדר בשמירה או בתורנות. כמו בכל שנה למעלה מאלף חיילים בני ישיבות מגויסים לנקות וכן לערוך את הסדר בבסיסים השונים, והשנה מעבר למכירת החמץ באינטרנט יקבלו החיילים לראשונה לחמניות כשרות לפסח וכן יורחב סל המוצרים הכשרים לפסח ב־ 40 אחוז.



    0 תגובות