גדולי הדור מחזקים את ידיו של גבריאל ששון : "הכל יהיה לטובה"

    דוד לזר 1 Comment on גדולי הדור מחזקים את ידיו של גבריאל ששון : "הכל יהיה לטובה"
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גדולי הדור, הגר"ח קנייבסקי והגראי"ל שטיינמן כתבו בכתב ידם מכתב תנחומים וחיזוק לגבריאל ששון, האב ששיכל את שבעת ילדיו באסון השריפה בפלאטבוש – ארה"ב.

    הגר"ח קנייבסקי כתב במכתבו כי "נזדעזענו  לשמוע על האסון הנורא אשר כל שומעיו תצלנה אוזניו על הנשמות היקרות והזכות שנחטפו במיתה כ"כ משונה וודאי הוא בעוון הדור וחשיב את לאיתפושי אדרך והשי"ת ישלח רפו"ש במהרה".

    גדול הדור הוסיף וכתב כי "איתא בשבת ל"ג א' בעוון נבלות פה צרות רבות וגזירות קשות מתחדשות ובחורי שונאי ישראל מתים וכו' ושם דף קי"ט ב' אין הדליקה מצויה אלא במקום שיש חילול שבת והנה אין איתנו יודע על מה ועל מה עשה ה' לנו, אך כל הקרובים אל החלל שרוצים לעשות עילוי נשמה צריכים להתחזק לשמור על צניעות וקדושה ולסלק את כל המכשירים הטמאים המטמאים את נפשות האדם ולקבל שבת כמה רגעים לפני הזמן ובוודאי יהיה בזה עילוי נשמה לנשמות הנקיות והשי"ת יאמר למלאך הרף ונראה בקרוב בנחמת ציון וירושלים ובניסן עתידין להיגאל".

    מכתב ששון

    כאמור, גם ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן כתב מכתב תנחומים וחיזוק לגבריאל ששון: "שמעתי על האסון שקרה לכם בשבוע האחרון, היות שחז"ל גילו לנו שאדם צריך לראות ולהבין שבודאי הכל יהיה לטובה ומי יודע דרכי השי"ת בודאי מכאן והלאה אך טוב וחסד ימצא באהליכם והנני בזה לנחמכם כמו שהורונו חז"ל ונקוה כי ה' הטוב לא יוסף לדאבה עוד וינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים".



    1 תגובות

    מיין תגובות