מנסה לגונן • נתניהו: רעייתי, הם ימשיכו להכפיש

    שמואל וייס No Comments on מנסה לגונן • נתניהו: רעייתי, הם ימשיכו להכפיש
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר החשיפות המביכות של מני נפתלי בעדותו על רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, נחלץ להגנתה היום לא אשר מאשר בעלה, בנימין נתניהו, שפרסם ברשת החברתית פוסט המנסה למקד את תשומת הלב הציבורית בצדדים אחרים שלה.

    "אני מבקש לשתף אתכם במה שעשתה רעייתי שרה אתמול בבוקר. בזמן שהעלילו עליה עלילות שווא, והכל במטרה צינית לזכות בפרסום זול ולהוציא מהמדינה כספים שלא כדין – הלכה שרה לעבודתה כפסיכולוגית ילדים במערכת החינוך של ירושלים", נכתב בפוסט.
    "היא התקבלה בחום רב על ידי צוות בית הספר ועל ידי הילדים. אני מצרף כאן את צילומי השלט שתלה הצוות בבית הספר ואת המכתב המרגש שכתבו לה.
    בימים האחרונים עסקה שרה בגיוס תרומה לחיילים בודדים כדי שיהיה לכל אחת ואחד מהם ארוחת חג בערב פסח. יחד עמה, היו שותפות למאמץ עמותת "בית חם לכל חייל", קרן לב"י וקרן היסוד. הבוקר הועברה לצה"ל התרומה שהגיעה מיהודים נדיבים בחו"ל באמצעות קרן היסוד. חצי מיליון השקלים שנתרמו יחולקו על ידי צה"ל, קרן לב"י ועמותת "בית חם לכל חייל" לכ-2,000 חיילות וחיילים.
    אני מלא הערכה לפועלה ולכושר העמידה של רעייתי. חרף גל ההשמצות הכוזב והבלתי פוסק, היא ממשיכה בעשייה הציבורית החשובה שלה לצד היותה רעייה ואם לשני בנינו ולצד עבודתה כפסיכולוגית ילדים.
    רעייתי האהובה, הם ימשיכו להכפיש, ואת תמשיכי בעשייה", כתב ראה"מ.

    לכידה



    0 תגובות