עיתון 'הפלס': "למרות המעצרים – נמשיך במאבק"

    דוד לזר 2 Comment on עיתון 'הפלס': "למרות המעצרים – נמשיך במאבק"
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (רביעי) הודיעה המשטרה כי היא עצרה עשרות עצורים חרדים החשודים לכאורה בהטרדות טלפוניות – ללקוחות המפרסמים בעיתון 'יתד נאמן'.

    הבוקר, עיתון 'הפלס' של תנועת 'בני תורה' מפרסם תגובה חריפה כנגד המעצרים, "ועד ידידי 'הפלס' מביע זעזוע ושאט נפש מנסיונות ההשתקה וההפחדה, תוך כדי נקיטת מהלכים חריגים וחסרי תקדים של משטרת ישראל, בצעדים חסרי פרופורציה שמעולם לא ננקטו כלפי "עבירות" מסוג זה. אנו נאלצים לקבוע בצער, כי גורמים במשטרה פועלים באופן חד-צדדי, שקוף ומגמתי, בשירותם של גופים בעלי אינטרסים מסחריים ופוליטיים המשתמשים ברשויות החוק כדי להכריע באמצעותם עימותים הנוגעים למישור האזרחי".

    הפלס 1

    בהמשך ההודעה שכאמור התפרסמה ב'הפלס' נכתב כי "ההחלטה על "מעצר דרמטי" באישון לילה של עשרות איש, כולם ללא כל רקע פלילי, רק כדי להביאם לחקירה פשוטה, כשניתן לעשות זאת בזימון שיגרתי לתחנת המשטרה כמקובל; גיוסם של כוחות מיוחדים (מאתיים שוטרים, ע"פ הודעת המשטרה) והקצאת משאבים חריגים ל"מבצע מיוחד" שמטרתו לפרוץ לבתים ולעצור יהודים חרדיים באמצע הלילה, ביניהם נשים ואמהות לילדים; העובדה שכמעט כל העצורים שוחררו מיידית לאחר חקירה קצרצרה, כאשר ביהמ"ש קובע כי מצידו לא ניתן היה להטיל עליהם אפילו מעצר בית לימים ספורים; נסיונו של נציג המשטרה להשמיע בפני ביהמ"ש הגזמות פראיות לפיהן: "מדובר בתופעה חמורה מאד למשק הישראלי. תופעה בעקבותיה המשק פשוט חדל לפעול ואני לא מגזים בתיאור. בגללם משותק המשק!" – כל זאת מעיד על טירוף מערכות, אובדן עשתונות והתנהלות מגמתית של מקבלי ההחלטות, הפועלים תחת לחץ פוליטי ומסחרי".

    לדברי הועד "משטרת ישראל נמנעה מלטפל בתלונות רבות שהוגשו מזה כשנתיים ויותר למשטרה, על עבירות פליליות והתנכלות מאורגנת לעתון "הפלס", לעובדיו ולקוראיו ולכל הבאים עמו בקשר מסחרי. הננו מזכירים כי במקרה זה לא היה צורך ב"חקירה חשאית" שכן מדובר ברדיפה רשמית וממוסדת שנתמכה בקריאה פומבית ומפורשת מעל גבי עתון יומי שדירבן את קוראיו לפנות באופן אקטיבי אל גופים המפרסמים בעתון "הפלס", ליידע אותם ולהזהירם כי "אין לפרסם אצלם דברים בשום אופן".

    ועד ידידי הפלס מביע מחאה נמרצת נגד גורמים בעלי אינטרסים מסחריים ועסקני ציבור המודרכים ממניעים פוליטיים הפועלים מזה תקופה ארוכה יחד עם קרטל של חברות הפרסום כדי להלך אימים בכל דרך שהיא על גופים ציבוריים וחברות במשק, במטרה להחרים את ציבור קוראי בטאון עולם התורה "הפלס" ולהדירם מכל הפרסומים המיועדים לכלל המדיה החרדית והכללית.

    עוד נאמר בהודעה כי "צעדי המחאה החוקיים והלגיטימיים ימשיכו ביתר שאת וביתר עוז, ללא הרף, עד להסרת חרפת ההחרמה המבישה כלפי ציבור בני התורה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      המקרה של המחבלים ו"הפלס(טינים)" ממחיש את "ואני אקשה את לבו" של דורנו. אחרי כמה נפילות גדולות שלהם בעת האחרונה שהם ראו שמטרור ואיומים לא יוצא כלום כולל כנס "אז נקברו" בהם גדולי הרבנים שלהם השתמטו אחד אחד זה פתאום בחו"ל וזה פתאום "לא מרגיש טוב", חלק מהם עזבו באופן רשמי את דרכם הנלוזה. אחרי כל זה הם מעמידים פנים של נרדפים המאשימים את כולם כולל את המשטרה, ואומרים שהם ימשיכו. עד מתי תמשיכו ?

    2. 1

      הכת המתועבת הזו עוד חושבת שמישהו שם עליה