פוזן וויין על 'פרשת ההטרדות': מיהו המטריד האמיתי? • האזינו

    דוד לזר 5 Comment on פוזן וויין על 'פרשת ההטרדות': מיהו המטריד האמיתי? • האזינו
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי) פרסמה המשטרה כי בתום חקירה סמויה המתנהלת מזה כחצי שנה ביחידת ההונאה של משטרת מחוז ירושלים, נעצרו במבצע ארצי ומקיף 21 חשודים מכל רחבי הארץ, החשודים כי במהלך השנה האחרונה הטרידו, איימו וסחטו מנהלים ובכירים בחברות גדולות במשק וחברות ממשלתיות תוך ניסיון לשדלם לפרסם בעיתון 'הפלס'.

    כאמור, לטענת המשטרה, החשודים הטרידו במשך זמן רב גופים, ארגונים ועסקים שפרסמו בעיתון 'יתד נאמן' במטרה להעביר את פרסומם לעיתון 'בני תורה' – של תלמידי הגר"ש אוירבאך.

    בעקבות המעצרים נעשו ניסיונות רבים להכפיש את שמם של אנשי 'בני תורה' כביכול הם שעומדים מאחורי ההטרדות. מנגד אנשי 'בני תורה' טוענים שאין להם קשר לאותם הטרדות – ואדרבה, הם 'המוטרדים' ולא 'המטרידים', לדבריהם, בעקבות החלטת רבם הגר"ש אוירבאך – שלא להצביע בבחירות האחרונות ל'יהדות התורה' – הרי שהם נתונים להטרדות ולחצים סביב השעון על ידי גורמים ב'יהדות התורה'.

    הערב ב'מהדורה המרכזית' שוחח אבי מימרן עם יוני פוזן, מהוצאת הספרים 'יפה נוף' שלטענתו הוא הוטרד באופן מאסיבי בעקבות העובדה שהפסיק לפרסם בעיתון 'הפלס'.

    בתגובה הגיב סגן עורך הפלס ישעיהו וויין שטען כי דווקא הוא וחבריו מוטרדים בכל שעות היממה, ולמרות שהגיש פעמים תלונה במשטרה – עד היום הוא לא שמע על התקדמות כלשהי בעניינו.

    וויין הוסיף כי לא הוא וידידיו קשורים ליוזמת ההטרדות והדבר נעשה על ידי אוהדים שפועלים על ידי מיזם פשוט ועצמאי שמנסים לשכנע לקוחות שלא לפרסם בעיתון המתחרה, לדבריו, "עיתון הפלס, מנהיגיו וכותביו – אין להם שום שייכות בשום צורה כלשהי לקבוצה שנעצרה היום".

    האזינו לראיונות המלאים:



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אין להפלס שום קשר לקבוצה זו (מדבריו של ויין)
      רק במקרה גורבצוב הוא העו"ד שמיצג את העצורים

    2. 4

      ווין הזה הוא בעל לשון חלקלקה אבל צריך להזהר ממנו הוא מזכיר את קורח שהיה בעל לשון ושפה יפה כמו שכתבו ויקח קורח מתרגם ויתפלג קורח ואין קיחה אלא בדברי פיוס. וכל ה250 מראשי סנהדרין השתכנעו מדברי קורח. גם הם היו חכמים וראשי ישיבות עם השגות של נבואה אבל הם נקראים קורח ועדתו. גם כאן הפלג הזה ממשיך במחלוקת כביכול כדי לשמור על הדת זה כמו שקורח טען כל העדה כולם קדושים.וכו. אז אין מה להתלהב מווין הזה. צריך להזהר מכל בעל מחלוקת. ה' ישמור.

    3. 3

      אוי שיקלה אתה כזה מתוק .אויש התנתקה לי השיחה הטרידו אותי הפילו לי את הקו כדי שלא תשמעו אותי אויש מרוב שאתה מתוק בא לי לצבוט לך בלחיים

    4. 2

      ויין ואנשי "הפלס" ויתר המחבלים ! הפסיקו להיתמם. הפסיקו עם הרטוריקה האלימה. הפסיקו עם עידוד האלימות ומשיכה בחוטי / חבלי האלימות מאחורי הקלעים. הוקיעו כל פעילות כוחנית מהסוג הזה של הטרדות וקל וחומר של שימוש בכח הזרוע. הגיע הקץ לאלימות.