הערבים נוהרים לקלפיות, היהודים פחות • "שלטון הימין בסכנה"

    שמואל וויס No Comments on הערבים נוהרים לקלפיות, היהודים פחות • "שלטון הימין בסכנה"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליכוד הביעו היום (שלישי) דאגה מאחוזי ההצבעה הגבוהים שנרשמו במגזר הערבי, העשויים להכניס לכנסת מספר חסר תקדים של ח"כים מהרשימה הערבית המשותפת, ואולי לפגוע במפלגות היהודיות.

    בסרטון שהעלה היום ראה"מ נתניהו לעמוד הפייסבוק שלו נאמר: "שלטון הימין בסכנה. המצביעים הערבים נעים בכמויות אל הקלפי. עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים. לנו אין V-15, יש לנו 'צו 8', יש לנו רק אתכם. צאו אל הקלפי, תביאו את החברים ובני המשפחה, הצביעו מחל כדי לסגור את הפער בינינו לבין מפלגת העבודה. בעזרתכם ובעזרת השם נקים ממשלה לאומית שתשמור על מדינת ישראל".

    ח"כ אחמד טיבי הגיב לדברי נתניהו: "נתניהו בפאניקה. הוא מסית נגד המצביעים הערביים שמנצלים את זכותם הטבעית והדמוקרטית ככל אזרח. נתניהו והליכוד מפחדים ולכן אני קורא לציבור הערבי לצאת לקלפי עוד ועוד כדי שביבי ימשיך להיות בפאניקה. השינוי בפתח". בתגובה לכך ענה נתניהו כי "הפסול הוא לא בהצבעת האזרחים הערבים בפני עצמה, אלא בכך שכסף ענק מחו"ל של עמותות שמאל וממשלות זרות מביא אותם בהמוניהם לקלפי בצורה מאורגנת – ובכך מעוות את הרצון האמיתי של כלל הבוחרים אזרחי ישראל לטובת השמאל".

    ואילו שר החוץ ליברמן הצטרף גם כן לאמירות הלחץ מהעלייה באחוזי ההצבעה במגזר הערבי. גם נתניהו יודע שאם הערבים נעים בכמויות אל הקלפי – רק ליברמן חזק יעצור אותם!", כתב השר בטוויטר.

    יריבו העיקרי של נתניהו, יו"ר האופוזיציה הרצוג, אמר היום לחדשות 2: "אנחנו נלחמים על כל קול, חייבים לעבוד קשה עד הרגע האחרון. זה הזמן שלנו להעניק תקווה לאזרחי המדינה, אסור לוותר על אף קול".



    0 תגובות