דרעי מסביר את תמיכתו: "נתניהו חזר בתשובה"

    דוד לזר No Comments on דרעי מסביר את תמיכתו: "נתניהו חזר בתשובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע בכנס האלפים של תנועת ש"ס ביד אליהו – הצהיר יו"ר התנועה כי בכוונתו להמליץ על בנימין נתניהו בפני הנשיא כמי שירכיב את הממשלה הבאה לאחר הבחירות לכנסת ה-20.

    בראיון שהעניק דרעי לשרקי מחדשות 2 הוא מספר על התמיכה בנתניהו ואומר כי "אמרתי שאנחנו מרגישים כמשפחה אחת גדולה. אנחנו מקווים שהפעם ביבי ישמור על ש"ס וילך עימנו".

    דרעי הוסיף לטעון כי "הזכרתי בגעגוע גדול את מנחם בגין ז"ל שהרים את כבודם של המזרחים, הן מבחינת המסורת והן מבחינת הטיפול בשיקום השכונות. באופן טבעי אנחנו רוצים את הליכוד ורוצים שהמועמד מטעמם יהיה ראש ממשלה".

    "לצערי הרב נתניהו העדיף בעשר השנים האחרונות את משפחת לפיד על פנינו – פעם את טומי ופעם את יאיר", והוסיף כי "הפעם אנחנו אומרים לביבי: 'אנחנו רוצים אותך ראש ממשלה, אבל רוצים אותך ביבי בגין ולא רוצים אותך עוד פעם ביבי לפיד".

    על הקדנציה האחרונה באופוזיציה סיפר דרעי כי "היינו באופוזיציה ועברנו תקופה מאד קשה. המשימה שלנו הייתה להפיל את הממשלה של נתניהו, מכיוון שהוא בחר ללכת עם בנט ועם לפיד נגדנו ונגד השכבות החלשות והציבור החרדי. לכן עשינו כל מאמץ שבעולם כדי להפיל אותו".

    "נתניהו עצמו הלך לבחירות ואף הלך איתנו ביחד לבחירות הללו. הוא גם הסכים להוריד את המע"מ על מוצרי יסוד, להעלות את שכר המינימום, לתקן, להחזיר את הסטטוס קוו שהיה – והציבור שלנו רוצה את נתניהו. גם כשאני רואה את מפת הגושים, אני רואה שלנתניהו יש גוש יותר גדול. נתניהו חזר בתשובה, וכפי שאומרים – במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד בו".

    על הסקרים הלא מחמיאים אמר דרעי לשרקי כי "ראיתם את האנרגיות בכנס שנערך ביד אליהו. אין עוד תנועה או מפלגה שיש לה דבר כזה. בכנס היו רק פעילים, אך ברחבי הארץ התקיימו כנסים ובהם נכחו אלפי נשים. אחרי פורים הפעילים צפויים לצאת לשטח. הם הולכים לבקר בחצי מיליון בתים ואת התוצאות תראו בקלפי".

    "אני אומר לכם שש"ס תהייה ההפתעה של הבחירות", הבטיח דרעי. "אני לא מוכן בשלב זה לדבר על אפשרות של כישלון מכיוון שאני רואה את ההצלחה. ואחרי פורים – ש"ס תמשיך לצמוח, בעזרת השם".



    0 תגובות