המסורת ממשיכה: אלפי פחיות RC קולה יחולקו ב'ישיבת מרדכי הצדיק'

    דוד לזר No Comments on המסורת ממשיכה: אלפי פחיות RC קולה יחולקו ב'ישיבת מרדכי הצדיק'
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השנה זה כבר הופך ל'חזקה' –  זו השנה השלישית שהמותג הפופולארי RC קולה ייטול  חלק בלימוד התורה הגדול  ביום הפורים הבעל"ט בשיתוף פעולה עם  ארגון "אנחנו וצאצאנו" שמפעילה במהלך כל ימות השנה את תוכנית הלימודים "אבות ובנים"וביום הפורים משתלבת עם לימוד מרדכי הצדיק.

    במהלך יום הפורים, היום בו כולם עסוקים במצוות החג, מפעיל הארגון רשת של ישיבות בה האבות והבנים עוזבים את האווירה הפורימית ונכנסים לבתי הכנסת לשקוד על התורה במשך שעה אחת. לימוד זה הנעשה בזמן בו אין הרבה לומדים הוא זכות ומעלה גדולה שאין למעלה הימנה,  זוהי שעה ייחודית שבה מתאספים האבות והבנים ללימוד משותף, במטרה לחזק את הקשר בניהם סביב לימוד התורה.

    לפני שלוש שנים החליטה חברת 'יפאורה תבורי' המייצרת את סדרת המשקאות RC קולה לצאת ביוזמה מבורכת ולחלק אלפי פחיות ללומדים ב'ישיבת מרדכי הצדיק' ביום הפורים. הפעילות זכתה להדים רבים ולתגובות חיוביות. רבים ראו ביוזמה זו תרומה מבורכת וחשובה לאבות והבנים המתמסרים ביום קדוש זה ללימוד התורה.

    לאור זאת, החליטו בחברת 'יפאורה תבורי' להמשיך את המסורת המבורכת ולחלק גם  השנה עשרות אלפי פחיות RC קולה למאות סניפי הארגון בירושלים ובבני ברק. כשבירושלים יחולקו הפחיות ב-130 מוקדי לימוד ובבני ברק ב-180 מוקדי לימוד.

    תרומה זו כרוכה בלוגיסטיקה לא פשוטה, הכוללת הצבת אנשי קשר בכל מוקדי החלוקה, שינוע וחלוקת הפחיות בכל עיר ובכל מוקד ועוד. בחברת 'יפאורה תבורי' אומרים כי הם רואים בתרומה זו המשך טבעי לחיבור האמיץ הקיים עם הצרכן החרדי ועם המיתוג שכבר הפך חלק מ  RC קולה – "להיות בשמחה". RC קולה המלווה את הציבור החרדי בכל שמחותיו, אך טבעי שתלווה אותו גם בשמחת יום הפורים ולימוד התורה.

     

     

     



    0 תגובות