תהייה ביהדות התורה: מי יתן את הרוטציה?!

    שלום בידרמן 2 Comment on תהייה ביהדות התורה: מי יתן את הרוטציה?!

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אילו היו בחירות יום אחרי פירוק הממשלה היינו מקבלים גם 9 מנדטים, אוהב ח"כ יעקב אשר לומר. מה לעשות שמאז ההכרזה על הבחירות עברו 70 יום שבהם ביהדות התורה, כך עושה רושם, שלחו את מצביעיהם למפלגות רבות אחרות.

    זה מתחיל ב'בני תורה' שגם הממעיטים בגודלם מעמידים אותם על כ-20 אלף קול, האחרים טוענים שמדובר במספר שעשוי לעמוד גם על כפול. המשיך בחב"ד שעטה ל'יחד', קהילות בברסלב שמתחלקות בין 'שס' ל'יחד', חרדים עובדים ממורמרים שמחפשים את מקומם, ועוד כאלו שטיפה רחוקים מהמיינסטרים שהודיעו לא עוד.

    "במצב הנוכחי" אומר לאתר קול חי גורם בכיר "גם שחזור של שבע יהיה הצלחה מסחררת. המפוקחים מדברים על ששה מדנטים, רואי השחורות מבכים על חמישה" כך הוא אומר בטון רציני.

    מאחורי הקלעים מספרים על שיחת טלפון (שלא זכתה לאישור) בין ח"כ בכיר מאוד בדגל התורה לבין ח"כ בכיר מאוד מאוד באגודת ישראל. השיחה נערכה ימים ספורים לאחר הגשת הרשימות והח"כ הזכיר לרעהו שלא נחתם הסכם עודפים באם יהיו ששה מנדטים. התשובה הברורה שקיבל היתה שאם לא יהיו שבעה חכי"ם וח"כ אשר לא יכנס שוב לכנסת הרי שהאשמה נופלת על דגל התורה ומלחמותיה הפנימיות, "אל תבקשו מאיתנו לשלם על המריבות שלכם" אמר הח"כ בקול נחרץ.

    מתברר שהפסימיים שמדברים על תוצאה של חמישה מנדטים גורמים לסחרור בתוך אגודת ישראל. תחילה שיעור קצר בהיסטוריה. חסידות בעלזא קבלה הבטחה לרוטציה, אם לא תיבחר לכנסת, מכל הסיעות שמרכיבות את אגו"י. ויז'ניץ כבר נתנה, כנ"ל פרוש, בבחירות האחרונות הגיעה תורה של הסיעה המרכזית לתת רוטציה אלא שנבחרו שבעה נציגים ובעלזא קבלה מקום משלה. כעת אם אייכלר ישאר בחוץ יבואו בטענות לסיעה המרכזית בבקשה לתת רוטציה. זו תענה מן הסתם בשלילה בטיעון שלא נחתם הסכם על כך בניגוד לפעמים קודמות.

    איך זה ייגמר? ביום רביעי כ"ז באדר, כולנו נהיה חכמים יותר!



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מפלגה מפולגת ומסוכסכת.
      את האמת שהפעם אני כנראה כבר לא יצביע להם.
      הם חושבים שבגלל שהם לא מסודרים הם צריכים להפריע גם לאחרים

    2. 1

      ברוח הימים האלו, זה מעשה עמלק לקרר את האמבטי!!