איראן על נאום נתניהו: "חלק מהקמפיין של הקיצונים מתל אביב"

    גואל ועקנין No Comments on איראן על נאום נתניהו: "חלק מהקמפיין של הקיצונים מתל אביב"
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהוא נאם אמש (שלישי) את נאומו בקונגרס האמריקאי ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר עם נחיתתו מארה"ב כי: "אחרי הביקור בארה"ב, אני שב לישראל בידיעה שברחבי העולם שמעו רבים את מה שיש לישראל לומר מול ההסכם הרע שמתגבש עם איראן".

    לדבריו, "בנאומי בקונגרס האמריקני הצעתי חלופה מעשית – כזאת שמצד אחד תאריך לשנים את משך הזמן שייקח לאיראן לפרוץ לנשק גרעיני אם תחליט להפר את ההסכם, באמצעות מגבלות תקיפות יותר. אותה חלופה מעשית שהצגתי בפני הקונגרס מציעה גם לא להסיר אוטומטית את הסנקציות מאיראן, עד שהיא תחדל מהפצת טרור ברחבי העולם, ממעשי התוקפנות נגד שכנותיה ומאיומים בהשמדת ישראל. התגובות שקיבלתי הן מדמוקרטים והן מרפובליקנים היו מעודדות מאד, והתרשמתי, שהם מבינים טוב יותר מדוע העסקה הזאת רעה, ומהי החלופה הנכונה לעסקה הזאת. פורים שמח לכל בית ישראל".

    ומנגד, דוברת משרד החוץ האיראני, מרזייח אפקם, גינתה את נאומו של נתניהו בקונגרס והגדירה אותו כ"מאמץ תעמולה לקראת הבחירות". לדבריה, "הצגת הונאה וחלק מהקמפיין של הקיצונים מתל אביב".

    עוד הוסיפה הדוברת האיראנית, כי "נתניהו שיקר כל הזמן לגבי מטרות תכנית הגרעין האירנית למטרות שלום, וכי נאומו הדגיש את החולשה והבידוד הניכר של הקיצונים, גם בקרב תומכיהם".



    0 תגובות