עשרת אלפים איש בכינוס תנועת ש"ס ביד אליהו

    מני גירא - שוורץ 4 Comment on עשרת אלפים איש בכינוס תנועת ש"ס ביד אליהו
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כעשרת אלפי איש השתתפו הערב (שלישי) בכנס של תנועת ש"ס באצטדיון יד-אליהו. יו"ר ש"ס אריה דרעי התקבל בתשואות רמות לאורך כל הערב.

    הקהל קטע את נאומו בקריאות 'בוז', כשהזכיר את לפיד וגזירות הממשלה היוצאת.

    דרעי שיגר מסר חיזוק לנתניהו והצלחתו בארה"ב. והבהיר "בוחרי ליכוד ובוחרי ש"ס הם משפחה אחת, אנחנו רוצים את נתניהו כראש הממשלה,  אבל אני פונה אליו: אנחנו רוצים ביבי בגין ולא ביבי לפיד".

    כבר משעות הצהריים המוקדמות ייצאו האוטובוסים מהצפון הרחוק כמו גם מהדרום הרחוק על מנת שהתושבים יוכלו להספיק ולהגיע לתחילתו של הכנס. כבר כעת הוזמנו מאות אוטובוסים לשנע את ההמונים לאירוע, וזאת מלבד האלפים שהגיעו בכלי רכב פרטיים ובתחבורה ציבורית.

    ביד אליהו שקדו כמה ימים על בניית במת ענק כשהיא מחוזקת בקונסטרוקציות ענק, עליה ישבו למעלה מ-200 רבנים מכל עיר ועיר בישראל. בראש הכנס, שנערך בדיוק שבועיים ליום הבחירות, יעמדו מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה ומאות רבנים, ראשי ישיבות, דיינים ופוסקי הלכה מכל רחבי הארץ.

    משטרת מחוז ת"א נערכה לקראת הכינוס הענק ולהגעת הרבבות להיכל יד אליהו. בימים האחרונים התקיימו מספר ישיבות בין מארגני האירוע לקציני המשטרה ובמהלכן סוכמו פרטי מערך האבטחה. כוחות המשטרה יהיו פרוסים משעות הצהריים לאורך ציר יגאל אלון ויאבטחו את רבבות המשתתפים.

    באירוע, שהתקיים כאמור במעמד מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה, הוקרנו קטעי וידאו מרגשים שטרם פורסמו, על מרן הראשון לציון רבי עובדיה יוסף זצ"ל. בנוסף חזו רבבות המשתתפים בתמיכת רבנים מכובדים נוספים הקוראים לפעול ולתמוך בתנועת ש"ס שמהווה מפעל חייו של מרן זצ"ל.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      רק ש"ס בשביל לקיים את מה שמרן ציווה

    2. 2

      אחרי כזה תמיכה של כל הרבנים מה הספק בכלל?!