ההפתעה • קולות בחב"ד: "צריך לחזק את הליכוד" ; ברוד: "פורים שמח"

    ארי וידר 2 Comment on ההפתעה • קולות בחב"ד: "צריך לחזק את הליכוד" ; ברוד: "פורים שמח"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים דנים כולם מה יעשו חסידי חב"ד בהצבעה לכנסת. אם מקובל היה לחשוב כי המתחרות העיקריות על לבם של חסידי חב"ד אלו המפלגות, יהדות התורה ויחד, הרי שממידע שמגיע לאתר 'קול חי' עולה כי אחת המפלגות שכנראה תפתיע בעוצמת האחיזה שלה בחב"ד תהיה דווקא מפלגת הליכוד.

    אמנם, בבחירות האחרונות קיבל הליכוד 127 קולות בכפר חב"ד שהיוו כ-5 אחוז מהמצביעים בכפר, אולם דומה שהפעם המספר בריכוזי חב"ד ברחבי הארץ יהיה גבוה יותר בצורה משמעותית.

    מנדי, חסיד חב"ד מירושלים אומר לאתר 'קול חי': "הפעם הרבה חסידי חב"ד מתכוונים להצביע לליכוד כי אנחנו מבינים שיש איום מוחשי להקמת מפלגת שמאל ולכן חשוב שהליכוד יהיה גדול".

    גם יוסי זליקוביץ ממירון, שמשמש כחבר רשמי בליכוד אומר כי הוא חש שיש סחף מסוים בקרב חבריו "חב"ד אינה מתערבת בפוליטיקה ואני אומר את דעתי כאדם פרטי לחלוטין" הוא מדגיש ומוסיף "הרבה יותר אנשים מבינים, גם כאלה שבעבר לא חלמו להצביע לליכוד, כי כדי שישמרו שלושת השלמויות שהיו חשובות לרבי מחב"ד, וכדי שתהיה ממשלה ימנית בעלת גוון דתי וחרדי, חשוב יהיה להצביע למפלגה המרכזית בגוש והיא מפלגת הליכוד".

    על השאלה בנוגע להוראת הרבי על הצבעה למפלגה החרדית ביותר, מסכימים אנשי שיחנו כי מדובר בעניין של פרשנות "כשהרבי אמר המפלגה החרדית ביותר אין זה אומר בהכרח למי שיש זקן גדול יותר אלא מפלגה שתשמור על הערכים ועל העם, הארץ ותורת ישראל".

    דובר חב"ד מנחם ברוד מסר בתגובה: "אני מניח שהמאזינים והקוראים מבינים שלקראת פורים יש הרבה ידיעות היתוליות, וזו אחת מהן. פורים שמח"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תעודת עניות לחב"ד… במקום לדבר על תורה ומצוות, שבת וחינוך, ישיבות וחרדים, מדברים על "ערכים ועל העם הארץ ותורת ישראל" (בסוף כמובן). למי תספרו סיפורים? "יהדות התורה" היא "זקן גדול יותר" ותו לא? הרי זו בושה לאדם חרדי לדבר כך!
      ואין לך בזיון גדול יותר לרבינו הרבי זצ"ל, מאשר לתלות בו את "הערכים, העם והארץ"! ועדיין לא דברנו על הנאיביות של הימין, המאמין באמת שנתניהו, ליברמן, או בנט לא יחזירו שטחים? נכון כולנו סולדים מהשמאל, כולנו נרתעים מהשיתוף הטפשי של ה"מחנה הציוני" עם השמאל הקיצוני, אבל כולנו יודעים שהכל פוליטיקה בלבד, וברגע האמת, יצטרפו הרצוג ולבני לנתניהו (שאין ביניהם בנושאים מדיניים שום הבדל מהותי). וכשנתניהו יקים ממשלת אחדות עם הרצוג וימסור שטחים, יזכרו חסידי חב"ד שהם אלו שהעלו אותו לשלטון!

    2. 1

      בשביל זה קם אלי ישי אבל אגב אני לא מבין איך אפשר לפרשן שהם יקלו בגיורים